۰ نفر

معرفی فتوشاپ ، KM Player و ویندوز 11

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 604999
معرفی فتوشاپ ، KM Player و ویندوز 11

ویندوز محبوبترین سیستم عامل کامپیوتر در جهان می باشد که نرم افزار های بسیار کاربردی برای آن عرضه شده است.

 در ادامه به بررسی چند برنامه محبوب و کاربردی برای ویندوز می پردازیم که کاربرن بسیاری نیز در ایران دارند.

ویرایش حرفه ای عکس با فتوشاپ

برای سالهای متعدد ادوبی فتوشاپ برترین نرم افزار ویرایشگر استاندارد صنعت عکاسی بوده است. علیرغم آمدن رقیبان جدید همچنان فتوشاپ توانسته جایگاه خود را حفظ کند و حتی پیشرفت های بزرگی را در این حوزه تجربه کند.فتوشاپ Photoshop علاوه برا اینکه برای ویرایش عکس استفاده می شود برای نقاشی و طراحی دیجیتال پیچیده نیز مورد استفاده قرار میگیرد.فتوشاپ امروز آنقدر توسعه پیدا کرده و امکانات جدید به آن اضافه شده که برای کار کردن با آن نیاز به آموزش تخصصی و طولانی دارد.

دانلود فتوشاپ Photoshop

1

جدیدترین نسخه ویندوز 11

ویندوز 11 جدید ترین سری ویندوز، محصول شرکت مایکروسافت می باشد که با تغییرات ظاهری بسیاری عرضه شد. ویندوز 11 با گوشه های گرد و منو استارت با طراحی کاملا جدید که در وسط قرار دارد ظاهری جذاب و زیباتر را به این سیستم بخشیده است. ویژگی جدید دستکتاپ به شما این امکان را میدهد که چندین دسکتاپ مختلف برای بازی و اجرای برنامه ها داشته و آنها را مدیریت کنید. همچنین Snap Assist و Layout های جدید مدیریت چندین پنجره روی صفحه نمایش را آسان تر می نماید. سرعت پردازش در ویندوز 11 نیز افزایش داشته و با سیستم عاملی سریعتر رو به رو هستید.

دانلود ویندوز 11

2

محبوب ترین پلیر ویندوز KM Player

کا ام پلیر ابزار پخش کاملی می باشد که تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را پشتیبانی و پلی میکند.همچنین نرم افزار KM Player از HD گرفته تا ویدیوی 4k و 8k UHD را به صورت کامل پشتیبانی می کند.ابزارهای حرفه ای برای تنظیم سرعت پخش ، تنظیمات حرفه ای برای هماهنگ کردن زیرنویس ، تنظیمات تغییر رنگ ، بزرگنمایی ، وارونه کردن تصاویر ، اکولایزر ، لیست پخش همراه با محیط کاربری زیبا و روان همه در این برنامه گنجانده شده است.کی ام پلیر از جمله برنامه های پخش است که کاملا به درستی زیرنویس فارسی را پشتیبانی میکند و همچنین از طریق تنظیمات میتوانید تمام محیط برنامه را نیز فارسی نمایید. KM Player اگرچه کاربران بسیاری را جذب کرده است اما پلیر های محبوب دیگری مانند VLC و POT Player در حال محبوب شدن بین کاربران هستند.

دانلود برنامه KM Player

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.