۰ نفر

واژگون شدن خودروی گردشگران توسط فیل + فیلم

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱:۵۸
کد خبر: 601679
واژگون شدن خودروی گردشگران توسط فیل + فیلم

فیل خشمگین با حمله به خودروی گردشگرانی که دو کودک نیز در آن حضور داشت اقدام به واژگونی ماشین کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدیو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدیو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدیو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدیو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدیو‌هایی داغ می‌شوند ویدیو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدیویی که صحنه وحشتناک واژگون شدن خودروی گردشگران توسط فیل خشمگین را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش نیویورک پست این حادثه زمانی رخ داد که گردشگران با خودرو در حال گشت و گذار در یک پارک سافاری حیات وحش در آفریقای جنوبی بودند. محل دقیق حادثه پارک ایسیمانگالیسو وتلند در استان کوازولا -ناتا بوده است.

بنا به این گزارش فیل خشمگین با دیدن خودروی فورد سفید رنگ گردشگران که چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل دو کودک بودند به آن‌ها حمله ور شد. در ویدیویی که توسط راننده یک خودروی دیگر تهیه شده مشاهده می‌شود این فیل با شاخ و خرطوم خود اقدام به واژگون کردن خودرو می‌کند. این ویدیو نشان می‌دهد فیل خودرو را از جاده به بیرون پرتاب کرده و سپس آن را واژگون می‌کند.

خوشبختانه با وجود آنکه خودروی گردشگران توسط فیل واژگون شد، اما به هیچ یک از آن‌ها آسیب جدی وارد نشد. بنا به این گزارش این گردشگران تنها دچار جراحت سطحی شدند. مقامات پارک ایسیمانگالیسو تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده اند.