۰ نفر

سرمربی شاهین بوشهر؛

از تیم ما حمایت نمی کنند

۲۲ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۵۶
کد خبر: 599139
از تیم ما حمایت نمی کنند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از اینکه مسئولین تیمش را حمایت نمی‌کنند انتقاد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی قنبری پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد بیان کرد: بازیکنان تیمم علیرغم مشکلاتی که داشتند یک بازی خوب و جوانمردانه در برابر تیم خیبر انجام دادند.

وی ادامه داد: تمام لذت ما در فوتبال همین خوشحالی مردم و حمایت کردن شما است.

قنبری افزود: با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم امروز فقط بخاطر روح فوتبال و بخاطر سلامت فوتبال آمدیم.

وی با بیان اینکه ساعت پنج صبح به خرم‌آباد رسیدیم، اضافه کرد: سعی کردیم از تمام داشته‌های موجود استفاده کنیم تا مکتب فوتبال شاهین دچار خدشه‌ای نشود.

قنبری بیان کرد: قبل از از بازی خیلی در مورد مسائل فنی بحث کردم، از تیمی که یک ماه تمرین نداشته و یا در یک ماه عملا سه جلسه تمرین کند و ۱۵ ساعت در راه باشد و بازیکنانی که دو تا سه ساعت خوابیدند چه انتظاری باید داشت؟

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه ما به سختی تردد می‌کنیم علت آن هم عدم مسئولیت‌پذیری مسئولین است، خاطرنشان کرد: تیمی را تشکیل دادند و حمایت نمی‌کنند، متاسفانه ما را تنها گذاشته‌اند؛ در مورد یک تفکر و یک جریانی که مکتب دارد نظر می‌دهند.

قنبری گفت: خیبر خرم‌آباد، شاهین بوشهر، تراکتور، پرسپولیس و ... دارای یک مکتب هستند و ریشه از یک استان هستند. خیلی بد است که در مورد یک مکتب، فلسفه و هویت نظر مخالف می‌دهند و با هویت مردم بازی می‌کنند.

وی گفت: در بازی تحلیل بدنی ما را دچار مشکل کرد و نبود بازیکن در پست‌های تخصصی ما را دچار مشکل کرد. دفاع چپ را دفاع وسط گذاشته بودیم و هافبک چپ را مهاجم و سعی کریم بازی جوانمردانه و خوبی داشته باشیم.

سرمربی شاهین بوشهر در پاسخ به سوال ایسنا که صحبت‌هایی مبنی بر اینکه از ادامه مسابقات انصراف بدهید تا چه حد درست است؟ گفت: قرار بود هفته دوم انصراف بدهیم ولی اینقدر مکتب ما قوی هست و دوستان خوبی داریم که اگر از طریق شهرداری هم حمایت نشویم دوستانی که مکتب شاهین را می‌شناسند به ما کمک می‌کنند.

قنبری بیان کرد: همیشه از مشکلات و جملات تکراری می‌گوییم و امیدواریم روزی مشکلات مرتفع شود تا بیاییم حرف جدیدی بزنیم. متاسفانه این مشکلات رفته رفته تا خرخره گلوی ما رو گرفته و فشار روی ما هست. مردم اصرار دارند که بمانیم تا بالاخره یکنفر یک روز بیاید و کمک کند ما هم منتظر هستیم.