۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

تجمع پرسپولیسی ها مقابل وزارت ورزش / شعار قرمزها علیه صدری

۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبر: 589803
تجمع پرسپولیسی ها مقابل وزارت ورزش /  شعار قرمزها علیه صدری

هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت مدیریتی تیمشان امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده‌اند.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ درحالی که مجید صدری دیشب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد بدهی گابریل کالدرون پرداخت شده و تا جمعه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز خواهد شد، هواداران این تیم در اعتراض به این مشکل و بلاتکلیفی مدیریتی در مقابل ساختمان اصلی وزارت ورزش تجمع کردند و از وزیر خواستند تا هرچه زودتر مدیرعامل پرسپولیس را انتخاب کند و این شخص صدری نباشد!

چند روزی می‌شود که حکم سرپرستی صدری در باشگاه به پایان رسیده اما او همچنان در مسند کار حضور دارد و به گفته خودش مشغول انجام دادن کارهاست. این احتمال وجود دارد که حمید سجادی وزیر ورزش خود صدری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند و این موضوع هم به مذاق هواداران خوش نمی‌آید چرا که اکثریت آنها اعتقاد دارند صدری در طول دوران سرپرستی و البته ریاست بر هیات مدیره، کار چندان مفیدی در باشگاه انجام نداده است. موضوع وقتی جالب تر می‌شود که عکس‌های منتشر شده این شایعه را به وجود آورده که خود صدری هم الان در میان هواداران جلوی وزارت ورزش حضور دارد و به نوعی شعارهای علیه خودش را می‌شنود!

WhatsApp Image 2021-12-14 at 12.18.56

به هر ترتیب به افراد حاضر در این تجمع لحظه به لحظه اضافه می‌شود و باید دید وزارتخانه در این باره چه تصمیم خواهد گرفت. چه بسا که این دست تجمعات در تابستان توسط هواداران استقلال برگزار شد و منجر به انتخاب مدیرعامل جدید هم شد. تجمعاتی که باید گفت متاسفانه تبدیل به یک بدعت در فرهنگ هواداری فوتبال ایران شده است.