۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

واکنش تند مجیدی به شایعه رفتن پین: همه چیز را دایورت می‌ کنیم!

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 589523
واکنش تند مجیدی به شایعه رفتن پین: همه چیز را دایورت می‌ کنیم!

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر سپاهان به یک شایعه پاسخ داد.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ کنفرانس خبری فرهاد مجیدی با یک سوال مهم آغاز شد و آن شایعه مربوط به جدایی گابریل پین از جمع کادرفنی آبی‌ها بود. سرمربی استقلال با واکنش به این موضوع گفت: لطفا به این اراجیف و روزنامه‌های دروغگو توجه نکنید. این مسائل برای من هیچ اهمیتی ندارد. من هر وقت با بازیکنان خود صحبت می‌کنم، می‌گویم می‌توانم به آن‌ها یک کلید موفقیت بدهم. من گفتم اگر می‌خواهید موفق باشید، باید تمام حرف‌ها و حدیث‌ها را دایورت کنید. من یک مسوولیت سنگین را قبول کردم که آن‌ها هم موفقیت استقلال و شادی هواداران است. آن‌هایی که راه تنها بودن را بلدند، در مسیر موفقیت‌شان جز خدا، به کس دیگری تکیه نمی‌کنند. در کادر فنی همکاری خوبی وجود دارد. ما کار بسیار سختی داریم و باید تمرین و تلاش زیادی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا دیدار فردای تیمش هم مثل بازی گذشته هجومی خواهد بود یا خیر گفت: سپاهان تیم بسیار با کیفیتی است و فردا بازی بسیار سختی داریم. فردای بازی با پیکان از بازیکنان خواستم این دیدار را فراموش کنند  و تمام فکرشان روی بازی با سپاهان باشد.مطمئن هستم فردا شاهد بازی خوب و زیبا خواهیم بود.

مجیدی در خصوص اینکه طبق آمار هافبک های این تیم در 9 بازی گذشته فقط 3 پاس گل داده اند گفت:اگر بحث آمار را کنار بگذاریم از عملکرد هر سه هافبکمان در بازی قبل خیلی راضی هستم. هم مهدی پور، هم نیک نفس و هم سبحان خاقانی در بازی گذشته خوب کار کرده اند و وظایفی که به آنها دادم  راخوب اجرا کردند.

وی در خصوص اینکه مسابقه فردا هم بدون حضور تماشاگران برگزار می شود عنوان کرد:قبلا هم گفته ام استقلال با هوادارانش شکل می گیرد. در زمان  بازی کردن و مربیگری ام فقط چند بار حضور هواداران را تجربه کردم که اتفاقا در هیچکدام از آنها باخت نداشتم  ولی امیدوارم مسئولان هر چه سریعتر برای بازگشت تماشاگران تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در ادامه راه هم با تفکرات هجومی به میدان می رود یا خیر گفت: تفکرات من همیشه هجومی است. در چند بازی اول به شکل باید و شاید آن طور که می خواستم تیم ما شکل نگرفت ولی در بازی با نفت دیدید هر توپی که روی دروازه حریف ارسال شد 5 نفر از تیم ما در باکس حضور داشتند. هوادار از استقلال یک بازی هجومی می خواهد و مطمئن باشید در دیدارهای آینده هم شاهد یک بازی هجومی خواهید بود.

مجیدی در پاسخ به این سوال که با تیمش شکست نخورده و تنها 2 گل در بازی های گذشته دریافت کرده است و آیا در ادامه راه هم چنین برنامه ای دارد گفت:برای من خیلی مهم است که تیمم گل نخورد. شاید باور نکنید ولی از فصل گذشته این کار را شروع کردم، به جز پاداش برای کل تیم، پاداشی جداگانه برای گل نخوردن  استقلال می گذارم. امسال فقط 2 گل خوردیم و معتقدم تیمی قهرمان می شود که کمتر گل بخورد.