۰ نفر

جاده های خراسان شمالی باز است

۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۳۴
کد خبر: 586939
جاده های خراسان شمالی باز است

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: فعلاً محدودیتی برای تردد خودروها در محورهای برون شهری وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار کرد: عدم وجود محدودیت تردد در جاده‌ها به خاطر زرد و آبی شدن وضعیت کرونا در استان خراسان شمالی و بسیاری از نقاط کشور است.

وی افزود: در صورتی که وضعیت کرونایی در استان‌ها و شهرهای کشور به رنگ‌های نارنجی و قرمز برگردد باز هم محدودیت‌های تردد بین شهری اعمال و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

فعلاً محدودیت تردد نداریم

رییس پلیس راه استان همچنین از باز بودن تمامی جاده‌های خراسان شمالی برای تردد خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار اظهار کرد: هم اکنون تردد در تمام محورهای خراسان شمالی آزاد است و محدودیتی برای رانندگان و وسائط نقلیه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح جاده‌های استان خشک بوده و ترافیک روان است، افزود: متاسفانه دیروز تصادف دو خودروی پرادو و سمند در محور بجنورد شیروان منجر به فوت یک خانم شد که علت آن در دست بررسی است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: سرعت غیر مجاز، بیشترین و اصلی‌ترین عامل بروز تصادف در محورهای برون شهری به حساب می‌آید که ضرورت دارند رانندگان آن را رعایت کنند.

سرهنگ اسپیدکار گفت: از فردا سامانه بارشی از غرب وارد استان می‌شود که براساس تاثیری که بر استان می‌گذارد تصمیمات اتخاذ شده، اطلاع رسانی می‌شود.