۰ نفر

مرگ سارق فراری با شلیک پلیس

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳
کد خبر: 578502
مرگ سارق فراری با شلیک پلیس

سارق فراری در جریان تعقیب و گریز پلیسی هدف شلیک گلوله قرار گرفت و فوت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام‌جم، ساعت ۱۰ و ۳۸ دقیقه چهارشنبه ۱۲ آبان امسال، ماموران کلانتری حکیمیه هنگام گشتزنی در خیابانی در شرق تهران به خودروی پرایدی با دو سرنشین ظنین شدند. آنها با سرعت بالایی حرکت می‌کردند و دری آلومینیومی را روی سقف خودرو بسته بودند. ماموران به آنها مشکوک شده و تعقیب‌شان کردند.
راننده که متوجه حضور ماموران شد، سمت خیابان دماوند تغییر مسیر داد تا راهی برای فرار پیدا کند. ماموران با اخطار از او خواستند متوقف شود که او توجهی نکرد. در جریان این تعقیب و گریز، راننده پراید در خلاف جهت خیابان ادامه مسیر داد. ماموران هم برای متوقف‌کردن آنها، پس از شلیک تیر هوایی، به سمت پراید تیراندازی کردند.

راننده فراری در ادامه با موتورسوارانی تصادف کرد و باعث مصدومیت دو نفرشان شد. سرانجام راننده نتوانست خودرو را کنترل کند و با جدول کنار خیابان برخورد کرد. همدستش فرار کرد و او جا ماند. وقتی ماموران به آنها نزدیک شدند، دیدند که راننده براثر اصابت گلوله زخمی شده و جان باخته است.

در جست‌وجوی منطقه متهم فراری که از ناحیه پا گلوله خورده بود نیز شناسایی و دستگیر شد. در بررسی سوابق کیفری مرد زخمی و همدست فوت‌شده او مشخص شد که آنها دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت و مواد مخدر بودند و در خودرویشان اموال سرقتی داشتند. با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از ابعاد این پرونده در حالی ادامه دارد که بررسی‌های تیم تحقیق نشان می‌دهد ماموران در جریان این تعقیب و گریز قوانین به‌کارگیری سلاح را رعایت کرده‌اند.