۰ نفر

یک مقام مسئول:

شعب اخذ رای البرز افزایش یافت

۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۵
کد خبر: 537194
شعب اخذ رای البرز افزایش یافت

استاندار البرز گفت: تعداد شعب اخذ رای دراین استان با هدف رعایت هرچه بیشتر دستور العمل های بهداشتی به صورت متعارف افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در بازدید از ستاد انتخابات استان البرز افزود: مناطقی که با ازدحام جمعیت براساس تجارب سال های گذشته مواجه هستند تعداد شعب اخذ رای آنها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: اکنون ۵۳۱ شعبه ثابت و سیار برای کرج پیش بینی شده که انتخابات دراین کلانشهر به صورت کامل مکانیزه بوده بنابراین نتیجه آرا زودتر درآن مشخص خواهد شد.

استاندار البرز گفت: حدود ۳۰ هزار نفر مسوولیت برگزاری انتخابات را  عهده دارند و در تمام شعب رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت می‌گیرد.
 وی تاکید کرد: تمهیدات و پیش بینی های لازم برای برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز صورت گرفته است.

شهبازی یاد آورشد: در البرز نیز به تبعیت از کل کشور روز جمعه راس ساعت ۷ صبح انتخابات آغاز می شود و این امکان وجود دارد که بنا به صلاح دید وزارت کشور تا ۲ بامداد روز شنبه نیز تمدید شود.

وی بیان داشت: از مردم شریف البرز تقاضا می شود که حضور در پای صندوق های رای را به ساعات آخر موکول نکنند و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعات اولیه روز نسبت به رای دادن اقدام کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار می شود.