۰ نفر

آشپزخانه‌ای رویایی با کابینت کلاسیک!

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
کد خبر: 523228
آشپزخانه‌ای رویایی با کابینت کلاسیک!

اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه زیبایتان هستید و احساس می کنید بین سبک‌های مختلف خصوصا این سبک‌های مدرن و عجیب و غریب گیج و مردد شده‌اید؛ و یا می‌خواهید در عین زیبایی و چشم‌نوازی یک آشپزخانه کارا با نهایت استفاده از فضا داشته باشید؛ کابینت کلاسیک گزینه بی‌نظیری برای شماست! با ما همراه باشید تا مزایا و ویژگی‌های این نوع از طراحی را مرور کنیم!

اگر به فکر طراحی خنثی و منعطف هستید، کابینت کلاسیک را انتخاب کنید! کابینت کلاسیک مانند بوم نقاشی نشده‌ی طراحی آشپزخانه است. کابینت کلاسیک بدون هیچ زحمتی با حداقل تزئینات اضافی زیباست، اما در عین حال اجازه می‌دهد تا سبک های دیگر بدون دردسر طراحی و ترکیب شوند. کابینت کلاسیک همچنین به شما امکان می‌دهد زیبایی و شخصیت طراحی منحصر به فرد آشپزخانه خود را از طریق تعداد نامحدودی لوازم جانبی و اضافی‌تر به صورتی برجسته بیان کنید. کافی‌ست یک کابینت کلاسیک با رنگ مورد علاقه‌تان در آشپزخانه نصب کنید و سپس به چشم ببینید که چگونه با هر وسیله‌ای به خوبی ارتباط گرفته و ترکیب می‌شود!

ساخت کابینت کلاسیک

وقتی نوبت به صحبت از مواد می رسد، تقریبا همه می‌دانند کابینت های آشپزخانه کلاسیک تقریباً همیشه از چوب ساخته می‌شوند؛ درست مانند میز منشی و یا کابینت‌های ساخته شده از ام دی اف.

از آنجا که چوب سنتی‌ ترین ماده کابینت است، پالت رنگی برای کابینت های آشپزخانه کلاسیک به طور کلی سفید، کرم یا بژ و طیفی از رنگ‌های قهوه‌ای است و حداکثر انعطاف پذیری را برای رونق لوازم جانبی، چیدمان به سبک‌های مدرن و کلاسیک و سایر طرح‌های مورد نظرتان فراهم می‌کند. خبری هم از طراحی‌های عجیب و غریب نیست!

02

مزیت شگفت ‌انگیز کابینت کلاسیک!

یک مزیت بزرگ کابینت های آشپزخانه کلاسیک مخصوصا کابینت ام دی اف این است که آنها می توانند تا حد زیادی به بهبود ارزش فروش مجدد یک خانه کمک کنند زیرا سبک "خنثی" آنها شانس بیشتری برای جذابیت طیف وسیعی از خریداران احتمالی خواهد داشت. هر چه خانه آرام‌تر و خنثی‌تر باشد جای بیشتری برای خلاقیت و سلایق مختلف به خریداران و صاحبان مختلف خواهد داد!

اگرچه کابینت کلاسیک برای آشپزخانه پر زرق و برق و زیبای شما به نوعی ساده هستند، اما تزیینات سبکی بسیاری وجود دارد که می توانید به آنها اضافه کنید که جذابیت بصری و شخصیت آشپزخانه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال ممکن است بخواهید هنگام انتخاب کف و میزها، رنگ های متضاد را در نظر بگیرید. چوب‌های جنگلی تیره برای کف و خاکستری یا مشکی برای صفحات پیشخوان می‌توانند یک یا دو رنگ عالی از کنتراست رنگ و جذابیت زیبایی را ایجاد کنند. علاوه بر این، جزئیات ساده و کلاسیک مانند قالب تاج یا درهای جلو شیشه‌ای نیز می توانند جذابیت بصری و علاقه را به طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک شما اضافه کنند و یک طراحی آشپزخانه سنتی اما هنوز پر جنب و جوش و هیجان‌انگیز ایجاد کنند!

اگر نمی دانید تغییرات کابینت های خود را چگونه و از کجا شروع کنید می توانید سوالات خود را از متخصصان گروه گریت کابینت بپرسید. برای دریافت مشاوره ی رایگان برای دریافت خدمات با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید.

نکته مهم درمورد کابینت ام دی اف

دانستیم کابینت کلاسیک بدون هیچ زحمتی، با انعطاف پذیری بالا به راحتی سبک‌های دیگر را با هم ترکیب می‌کنند و قدرت عمل و پتانسیل عجیبی به شما و آشپزخانه‌تان برای زیباتر شدن می‌دهند. علاوه بر این، کابینت ام دی اف که مشهورترین نوع کابینت کلاسیک است به شما امکان می‌دهد سبک و شخصیت خود را از طریق شکوفایی هر تعداد طراحی افزودنی بیان کنید.

مسئله‌ای که در میان گفتنش خالی از لطف نیست این است که چه شما به دنبال به روزرسانی آشپزخانه‌تان باشید و چه بخواهید در منزل جدیدتان یک آشپزخانه کاملاً جدید داشته باشید ، یکی از مهمترین نگرانی‌های شما احتمالا بودجه‌تان خواهد بود.

حالا خبر خوب این است که تیم گریت کابینت با سال‌ها تخصص و تجربه و انجام پروژه‌های بزرگ و کوچک در زمینه خانه و آشپزخانه مفتخر است که با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت طراحی در سراسر ایران به شما برای به واقعیت تبدیل کردن آشپزخانه رویاهایتان کمک کند!

همه ما قبول داریم که آشپزخانه واقعاً قلب خانه است. قبول ندارید؟ به آخرین مهمانی ای که راه انداختید فکر کنید؛  کل خانه را بی عیب و نقص تمیز کردید. همه چیز سرجایش چیده شده بود. شما در هر گوشه اتاق نشیمن صندلی راحتی ترتیب داده بودید. میزهایی مجلل برای راحتی مهمان تدارک دیدید، اما همه در آخر کجا جمع شدند؟ البته که در آشپزخانه! آشپزخانه واقعا مرکز خانه است و همیشه به عنوان ایستگاه آخر خانه عمل می کند. خب؛ از آنجا که وقت زیادی را در این فضا می‌گذرانیم، بیایید آن را تا آنجا که ممکن است آن را جذاب و زیبا بسازیم. شاید شما هم مثل میلیون‌ها نفر دیگر ایده‌های فراوانی برای طراحی آشپزخانه خود داشته باشید؛ نگران نباشید! قرار نیست قلب خانه‌ی شما شلوغ باشد، با انتخاب کابینت کلاسیک می‌توانید مطمئن باشید که هرچه‌قدر لازم بود جزئیات بیشتری به آشپزخانه اضافه کنید و از وقت گذراندن در آن نهایت لذت را ببرید! شما می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و پرسیدن سوالات خود با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید.