۰ نفر

رتبه های برتر کنکور از چه کتابهایی استفاده کردند؟

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبر: 514163
رتبه های برتر کنکور از چه کتابهایی استفاده کردند؟

رتبه های برتر کنکور همیشه منبع و مشاوره موثقی برای راهنمایی داوطلبان کنکور سال های مختلف هستند. در این مطلب به شما می گوییم که رتبه برترهای کنکور رشته های مختلف برای موفقیت کنکور 1400 متقاضیان کدام کتاب ها را از کدام انتشارات پیشنهاد کرده اند و هر کتاب چه ویژگی هایی دارد.

رتبه های برتر کنکور چه کتاب هایی را برای موفقیت کنکور 1400 پیشنهاد می کنند؟

رتبه های برتر کنکور همیشه 3 پیشنهاد اساسی برای موفقیت داوطلبان دارند. نکته برداری و ارتباط برقرار کردن بین مطالب درسی، شرکت در آزمون های آزمایشی و انتخاب درست یک ناشر قدرتمند و مرور مطالب آن برای تسلط پیدا کردن بر روی دروس مختلف و نکات هر یک؛ این سه 3 مورد کلید موفقیت همه داوطلبان از نظر رتبه های برتر کنکور می باشد که به هر نسبت در این موارد بهتر عمل کنید، نتیجه بهتری نیز خواهید گرفت.

دو مورد اول باید به شکل فردی و از طریق مشاوره پایه گذاری شوند ولی مورد سوم، همان مطلبی است که شما را به سمت خواندن این مطلب سوق داده است.

رتبه های برتر کنکور سال های مختلف همیشه  هر کتاب خیلی سبز را به عنوان منبع قوی و معتبر کنکور معرفی کرده اند اما چرا؟ چون کتاب های انتشارات خیلی سبز نگاه فانتزی با ادبیات خودمانی و به دور از لغات سخت و پیچیده دارد. از طرح روی جلد با آن ارتباط خوبی برقرار می کنید و با روشی بسیار ساده کلیه مطالب از راحت تا سخت توضیح داده می شوند.

انتشارات خیلی سبز با کتاب های کمک درسی زیست شناسی خود معروف شد و امروزه برای همه دروس کتاب کمک درسی چاپ می کند. در ادامه به چند مورد از گزینه های عالی خرید کتاب کمک درسی از انتشارات خیلی سبز اشاره می کنیم که همه رتبه برترهای کنکور کیفیت بالای آنها را قبول دارند و برای موفقیت شما در کنکور تجربی، ریاضی و علوم انسانی 1400 توصیه می کنند.

رر

کتاب های انتشارات خیلی سبز همیشه جزو منابع پیشنهادی رتبه برترهای کنکور بوده است

  • کتاب های جیبی: کتاب های جیبی انتشارات خیلی سبز برای کسانی که می خواهند فقط نکات ضروری و بسیار مهم کنکور را به شکل موضوعی در یک کتاب مطالعه کنند و مطمئن باشند که در کنکور تکرار خواهد شد، بهترین گزینه است. این کتاب ها شبیه به کتاب لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه است ولی از گفتن جملات غیر ضروری پرهیز شده است.

طبق توصیه رتبه های برتر کنکور کتاب های جیبی خیلی سبز، با خرید این کتاب ها پس از مطالعه نکات، آموزش و تمرین می توانید تست های مشابه کنکور را در بخش زورآزمایی جواب دهید تا یادگیری و تسلط خود را محک بزنید.

  • کتاب های هفت خان: هفت خان کتاب موضوعی ادبیات فارسی است که با توجه به اهمیت آن در کنکور سال های مختلف (از لحاظ داشتن ضریب 4 و اولین درس برای پاسخگویی و تأثیر عملکرد داوطلبان در این درس بر روی روحیه آنها برای مابقی تست ها)، سرمایه گذاری بر روی آن بسیار هوشمندانه است. طبق توصیه رتبه های برتر کنکور، هفت خان خیلی سبز کتاب فوق العاده ای است که در دو بخش آموزش و آزمون (کنکورهای داخلی و خارجی و تألیفی نکته دار، از سطح آسان به سخت)، صفر تا صد مطالب را به شکلی قابل فهم و عالی ارائه کرده است.
  • کتاب های فصل آزمون خیلی سبز: کتاب های فصل آزمون برای دوران جمع بندی کنکور به کار می روند پس طبق توصیه رتبه های برتر کنکور، کسانی باید اقدام به خرید کنند که مطالعه خود را کامل کرده اند و اکنون در دوران جمع بندی به فکر تکمیل تست و دریافت نکات بیشتر هستند. همه رتبه برترهای کنکور سال های قبل از کتاب های فصل آزمون به عنوان تأثیرگذارترین کتاب اسم برده اند.

آزمون ها به شکل موضوعی و فصل به فصل و سالانه قرار داده شده اند و حتی در برخی فصل ها، چندین آزمون کوچکتر گرفته شده و در انتها یک آزمون استاندارد قرار داده شده است.

اما خبر خوب برای کسانی که به فکر 100 زدن دروس کنکور هستند. در کتاب های فصل آزمون خیلی سبز، بعد از آزمون استاندارد، آزمون به سوی 100 قرار داده شده که مختص دانش آموزان قوی و بسیار مسلط می باشد تا صد زدن کنکور خود را تضمین کنند.

  • کتاب های جمع بندی خیلی سبز: این کتاب ها برای کنکور و سال های پایین تر به چاپ رسیده است. رتبه های برتر کنکور در کنار کتاب های فصل آزمون از کتاب های جمع بندی هم استفاده می کنند تا در ماه های آخر با زدن تست های مختلف از کنکور سال های قبل تسلط خود را چندین برابر کنند.
  • کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز: رتبه برترهای کنکور کتاب های آموزش شگفت انگیز انتشارات خیلی سبز را کاملا مشابه و هم سطح کتاب های سیر تا پیاز گاج و 3 بعدی نشر الگو می دانند که با سه هدف آموزش، آمادگی امتحانات تشریحی و آمادگی آزمون های تستی طراحی و تألیف گردیده است. با خرید این کتاب ها نیاز نیست برای هر درس چندین کتاب آموزش و تست خریداری کنید، ضمن اینکه دانش آموزان ضعیف و سطح متوسط هم می توانند از آن استفاده کنند.
  • کتاب های نردبام خیلی سبز: سری پیشرفته کتاب های خیلی سبز هستند که به شکل کتاب مکمل یا تست دوم برای دانش آموزان سطح متوسط استفاده می شوند. رتبه های برتر کنکور این کتاب را برای دانش آموزان قوی و مسلط به عنوان تنها منبع نیز توصیه کرده اند. تست ها به شکل تألیفی و کنکوری و شبیه سازی شده و با فرمت طبقه بندی شده قرار گرفته اند.
  • کتاب های چند کنکور خیلی سبز: این کتاب ها کاملا مورد تأیید و پیشنهاد جدی رتبه برترهای کنکور رشته های مختلف می باشد. کنکورهای سراسری 6 سال اخیر داخل و خارج کشور (12 آزمون) به شکل دو جلدی (جلد اول 12 آزمون با 12 پاسخ برگ و جلد دوم با پاسخنامه تشریحی) به چاپ رسیده اند. کتاب دو جلدی با 37 آزمون عمومی همه رشته ها از 6 سال اخیر به چاپ رسیده که داوطلبان تمامی رشته ها می توانند از آن استفاده کنند.

ررر

رتبه برترهای کنکور کتاب های انتشارات خیلی سبز را می پسندند