۰ نفر

باخرید اکانت اختصاصی گوگل ادز مستقیم آگهی خود را در گوگل درج کنید

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبر: 483996
باخرید  اکانت اختصاصی گوگل ادز مستقیم آگهی خود را در گوگل درج کنید

اگر شما نیز از علاقمندان به دنیای مجازی و کسب درآمد از این دهکده بزرگ جهانی باشید، حتماً در مورد روش های درآمدزایی از گوگل نیز موارد فراوانی را شنیده اید. به خصوص اگر خودتان صاحب سایت باشید به شدت دنبال افزایش بازدید و بالا رفتن اعتبار سایتتان برای کسب درآمد بیشتر هستید.

خبر خوب این است که خود گوگل با قابلیتی به نام تبلیغات در گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز در این زمینه شروع به کمک شما نموده است. این قابلیت به شما کمک می کند تا بازدید سایتتان هرچه بیشتر و البته با مبالغی مقرون به صرفه تر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی افزایش پیدا کند.

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز (Google AdWords) یکی از سرویس های تبلیغاتی بسیار عالی شرکت گوگل می باشد. این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که خود گوگل در اختیارشان قرار می دهد به تبلیغ سایت خود با کمترین هزینه بپردازند. در این سرویس افرادی که می خواهند سایت خود را تبلیغ کنند باید به مشتریان خود هزینه ای مشخص را پرداخت نمایند. معروف‌ترین روش تبلیغات در گوگل ادوردز نیز تبلیغات در موتور جستجوگر گوگل می باشد. با این روش کلیدواژه های اصلی توسط خود تبلیغ دهنده مشخص می شود. بنابراین تبلیغات تنها برای افرادی که این کلمات خاص را سرچ کنند نشان داده خواهد شد. درنتیجه می توان گفت به روشی هدفمند مشتری های موردنظر را پیدا می کنید؛ در حالیکه در تبلیغات همگانی که مخاطبان شما از همه سنین و جوامع هستند، میزان بازدهی قطعاً کمتر از تبلیغات هدفمند است.

کافی است عبارت تبلیغات در گوگل ادز را سرچ کنید. به لیست کاملی  از آژانس های تبلیغ در گوگل بر میخورید که قیمت تبلیغات در گوگل متفاوتی دارند و خدمات آنها با هم متفاوت است. نوع اکانت ارائه شده و نحوه ی دسترسی به اکانت گوگل ادز ساخته شده از جمله گزینه هایی است  که در آژانس های تبلیغاتی مختلف متفاوت است.

کک

برخی آژانس های تبلیغاتی در گوگل APIهای فارسی گوگل ادز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برخی نیز پنل کاربری واسطی را طراحی میکنند که مشتریان از طریق آن و به طور غیر مستقیم اطلاعات موجود در اکانت گوگل دز خود را کنترل میکنند  یا تغییرات محدودی را اعمال کنند.

انواع دسترسی اکانت گوگل ادز :

گوگل امکان اعطای دسترسی کاربران متعددی را به یک اکانت گوگل ادز به این منظور قرارداده تا کاربران بتوانند با افراد مختلف در کسب و کار خود بر روی یک اکانت گوگل ادز کار کنند.

مزایای دسترسی مستقیم در اکانت گوگل ادوردز:

با خرید اکانت اختصاصی گوگل ادوردز میتوانید از مزایای زیر برخوردار شوید.

-عدم نیاز به کارت های بین المللی و حساب های خارجی برای پرداخت هزینه شارژ اکانت گوگل ادز

-امکان شارژ لحظه ای و مجدد به اکانت گوگل ادوردز و همچنین دسترسی به اکانت خود در هر زمان و مکان

- امکان استفاده از  تخفیف های گوگل و همچنین امکان ایجاد چند کمپ و تبلیغ مخلف برای سایت های دیگر.

-شفافیت و برسی گزارشات گوگل ادز و در جریان قرار گرفتن نحوه مصرف شارژ اکانت

ادوردز 20 تمامی اکانت های اختصاصی خود را دسترسی استاندارد قرار داده تا توانایی مدیریت کمپ ها و گروه هاو همچنین کلمات و آگهی های خود را کاربران داشته باشند.

ککک

سوالات رایج :

-آیا می توانم میزان دقیق بازدیدهای خود را مشاهده کنم؟

نمایش دقیق تعداد جستجوهای ماهانه تنها برای اکانت های کاملاً فعال امکان پذیر است. درواقع اگر گوگل ادز شما تبلیغ فعال نداشته باشد یا تازه شروع به تبلیغ از این روش کرده باشید و یا حتی اگر گوگل ادز شما ساسپند شده باشد، نمی توانید تعداد دقیق جستجوها را ببینید.

-من قبلاً اکانت گوگل ادز خود را با درهم شارژ می کردم. آیا می توانم برای شارژ مجدد از واحد دلار استفاده کنم؟

متأسفانه خیر. در گوگل ادوردز امکان تغییر واحد پولی وجود ندارد و به همین دلیل در همان ابتدا باید تصمیم خود را بگیرید. درصورتیکه مجبور به استفاده از واحد پول جدیدی هستید باید یک اکانت جدید برای گوگل ادوردز بسازید.

-چطور می توانم قیمت پیشنهادی رقبا برای کلمات کلیدی را ببینم؟

گوگل این اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهد. اما شما می توانید از گزارش Auction Insight اطلاعات مفیدی در مورد وضعیت نمایش آگهی با کلمه کلیدی موردنظر از طرف رقبایتان به دست آورید. این اطلاعات مربوط به فعالیت رقبای شما با کلمات کلیدی مشترک است که اطلاعاتی نظیر میانگین جایگاه رقبا در نتایج جستجو، سهم نمایش آگهی از کل جستجوها، میزان نمایش آگهی در بالای صفحه و میزان نمایش آگهی در بالاترین موقعیت نتایج جستجوی گوگل را در اختیار شما می گذارد. برای دیدن این گزارش باید در بخش Keywords از منوی بالا گزینه Auction Insight را انتخاب کنید.

-آیا می توانم انتظار داشته باشم که کمپین من یک شبه به موفقیت برسد؟

خیر. موفقیت در کمپین های تبلیغات گوگل ادز مانند هر روش دیگری نیاز به زمان و صبوری دارد. موفق شدن شما در هر کمپینی با هر کلمه کلیدی به عوامل مختلفی مانند کیفیت کلمه کلیدی و جمله تبلیغاتی شما، میزان بودجه در نظر گرفته شده و میزان رقابت در مورد یک کلمه کلیدی بستگی دارد.

-کمپین هوشمند چیست؟

کمپین های هوشمند نوع جدیدی از کمپین های تبلیغاتی Google Ads هستند که برای کمک به مشاغل کوچک در بهبود روش تبلیغ محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین طراحی شده است. در این کمپین ها می توانید نیازهای تبلیغاتی خود شامل تماس بیشتر، اقدام در وبسایت خود یا بازدید از فروشگاه و … را مشخص کنید و در عرض چند دقیقه یک کمپین تبلیغاتی عالی راه اندازی نمایید. این کمپین ها به طور مداوم از فناوری هوشمند برای نظارت و بهبود عملکرد تبلیغات شما استفاده می کنند.

برای سفارش درخواست ساخت اکانت اختصاصی گوگل ادز به سایت adwprds20.com مراجعه نمائید.