۰ نفر

قطارهای نور، تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به اصفهان

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸
کد خبر: 342220
قطارهای نور، تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به اصفهان

سفر با قطار همیشه جزو هیجان انگیز ترین و جذاب ترین انواع سفر به حساب می آید. یکی از مزیت های سفر ریلی این است که شما می توانید ساعت های زیادی را در کنار پنجره قطار بگذرانید و بدون دغدغه های بیرون از قطار از تماشای مناظر دست نیافتنی سفر ریلی لذت ببرید.

در گذشته ای نه چندان دور سفر با قطار برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی به حساب نمی آمد. مردم به دلیل ارزان بودن بلیط قطار مسافر واگن های قطار می شدند و با کم و کاستی های سفر کنار می آمدند. اما امروزه و با توجه به پیشرفت های روز افزون خدمات ناوگان ریلی کشور در حوزه خدمت رسانی به مسافران و ظهور قطارهای پیشرفته لوکس و چند ستاره مردم سعی بر این دارند تا با قطارهای جدید و پیشرفته سفر کنند و از سفر خود لذت ببرند.

قـطارهای نور

قطار نور، یکی از به روز ترین و جذاب ترین قطارهای ناوگان ریلی کشور است که در چند سال اخیر با ارائه خدمات ویژه و به روز نام خود را به عنوان یکی از بهترین قطارهای ایران در کنار برترین قطارهای کشور قرار داده است. در ادامه این مقاله با این قطار هیجان انگیز بیشتر آشنا می شویم.

قطار ویژه نور، بهترین گزینه برای یگ سفر جذاب

قطار 4 تخته نو الرضا محصولی از جوان ترین شرکت حمل و نقل ریلی کشور به حساب می آید. شرکت نو الرضا از سال 1385 خدمات مسافربری خود را آغاز کرده است. در حال حاضر این قطار ویژه به عنوان یکی از پرتردد ترین و جذاب ترین قطار مسیرهای تهران مشهد، تهران اصفهان و تهران شیراز به حساب می آیند.

قطار 4 تخته نورالرضا، عروس قطارهای ایران

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که قطارهای نور به عنوان عروس قطارهای ایران دربین مسافران معروف است. دلیل این نامگذاری امکانات و خدمات ویژه ای است که این قطارها در مقایسه با سایر قطارهای 4 ستاره مانند قطار پردیس اختیار مردم قرار می دهند. ما در ادامه به بررسی برخی ویژگی های این قطار می پردازیم.

  • طراحی فوق العاده شیک و مدرن واگن ها
  • سیستم تهویه مطبوع
  • دارای 2 سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن
  • سیستم صوتی و تصویری در هر کوپه
  • دارای ماکرویو برای گرم کردن و نگه داری غذا
  • عایق بندی مناسب واگن ها
  • ارائه روزنامه، آب معدنی و چای به مسافران
  • ارائه ویلچر به مسافران کم توان
  • دارای به روز ترین سیستم های ترمز قطار دنیا
  • وجود واگن مخصوص بانوان

یکی از مزایای این قطار این است که مهمانداران قطار درحین ورود مسافران بروشورهای راهنمای سفر را در اخیتار مسافران قرار می دهند. مسافران توسط این بروشورها اطلاعات کاملی از امکانات قطار، مسیر قطار و موقیعیت مکانی سرویس های بهداشتی، بوفه و رستوران ها پیدا خواهند کرد.

این اطلاعات به مسافران این مزیت را می دهد تا در طول مسیر هیچ سوال بی جوابی نداشته باشند. البته مهمانداران قطار نورالرضا همیشه آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مسافران هستند.

واگن ویژه بانوان قطار نوالرضا خوبه؟

قطار نوالرضا امکان ویژه ای را برای بانوان در نظر گرفته تا با خرید بلیط واگن های مخصوص بانوان بتوانند با آرامش خاطر و خیال راحت سفر کنند. جالب است بدانید قطار نوالرضا به عنوان اولین قطار در کشور این امکان را برای بانوان  عزیز در نظر گرفته تا آن ها بتوانند با امنیت خاطر بیشتری سفر کنند.

قـطارهای نور

واگن های ویژه بانوان هیچ مزیت و امکانات اضافه تری نسبت به دیگر واگن های قطار ندارند و تمام امکانات ذکر شده در قطار در تمامی واگن های قطارهای 4 تخته نورالرضا یکسان است.

استرداد بلیط قطار نورالرضا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد قطارهای نورالرضا که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، امکان استرداد بلیط قطار است. این بدین منظور است که مسافران در صورت خرید بلیط قطار نوالرضا و کنسل شدن برنامه های سفر خود، می توانند بلیط خود را مسترد کنند.

برای کنسل کردن بلیط قطار راه سختی پیش روی شما نخواهد بود و تنها کافی است با واحد پشتیبانی سایتی که از آن بلیط قطار خود را تهیه کرده ایدماس بگیرید.

رزرو بلیط قطار نوالرضا vip

قیمت بلیط قطارهای نورالرضا در مقابسه با امکانات و خدمات قابل توجهی که به مسافران ارائه می دهد بسیار مناسب و منطقی است چرا که این قطار با کیفیت در تلاش است با حفظ بهترین کیفیت در حوزه مسافربری منطقی ترین قیمت ها را برای بلیط در نظر بگیرد تا همه مردم بتوانند تجربه سفر فوق العاده ای با قطارهای لوکس نور الرضا را داشته باشند.

قـطارهای نور

خرید بلیط قطارهای پر طرفدار همیشه برای مسافران یک چالش به حساب می آید چرا که مسافران در تلاش اند تا برای سفر خود بهترین قطارها را انتخاب کنند. پس باید در نظر داشته باشید برای مسیرهای پر مسافر و پرمخاطبی مانند قطار نورالرضا اصفهان مشهد و یا بلیط قطار تهران مشهد باید حداقل 10 روز زودتر از زمان دلخواه خود اقدام کنید تا بتوانید بلیط ایده آل خود را تهیه کنید.