۰ نفر

در دیدار معاون‌ رئیس‌جمهور ازکارخانه آرد طلایی‌ پرند صورت‌ گرفت؛

تجلیل معاون رییس‌جمهور از بانوی کارآفرین صنعت آرد کشور/ کاشت نهال دوستی توسط ابتکار در "کارخانه آرد طلایی پرند"

۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۹
کد خبر: 278147
تجلیل معاون رییس‌جمهور از بانوی کارآفرین صنعت آرد کشور/ کاشت نهال دوستی توسط ابتکار در "کارخانه آرد طلایی پرند"

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در جریان بازدید از چند کارخانه شهرستان رباط کریم با حضور در کارخانه آرد طلایی پرند از مدیر این کارخانه که یکی از بانوی مطرح کارآفرین کشور به شمار می رود، تقدیر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ‌معصومه ابتکار در‌ این بازدید فعالیت های‌ خانم آرزو ‌حاجی آقازاده، مدیر کارخانه آرد طلایی پرند، در جهت ایجاد کارآفرینی و ایجاد اشتغال را الگوی برای بانوان کشور دانست.

وی با اشاره به جایگاه اثرگذار زنان در اقتصاد کشور، گفت: زنان ثابت کرده اند که هر گاه در جایگاه مدیریتی قرار می گیرند بسیار توانمند و اثرگذار هستند.

ابتکار افزود: باید حضور زنان در فعالیت های اقتصادی را ارج نهاد و زمینه را برای رشد بیشتر توانمندی آن ها باز کرد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نان در فرهنگ ما همیشه مقدس بوده است، افزود: نان در‌جامعه ما سهم‌بسزایی در قوت غالب مردم دارد و فعالیت در این حوزه بسیار پر ارزش است.

ابتکار در پایان سخنان خود گفت: باید بیش از‌گذشته به افزایش کیفیت تولید آرد در کشور توجه شود و این کار با دقت عملی که در نگاه زنان وجود دارد امری بدیهی است.

پیشنهاد تشکیل انجمن بانوان کارآفرین استان‌تهران به معاون رئیس جمهور

در ادامه این دیدار آرزو ‌حاجی آقازاده، مدیر کارخانه آرد طلایی پرند، به ارائه گزارشی از فعالیت های کارخانه آرد طلایی پرند برای افزایش کیفیت آرد پرداخت .

وی یکی از اقدامات این کارخانه برای بهبود کیفیت آرد و نان کشور را اعزام‌جمعی از نانوایان منتخب استان تهران برای شرکت در دوره آموزشی نانوایی کشور فرانسه عنوان کرد و گفت : سعی ما بر این است با نگاهی علمی و دانش بنیان کیفیت آرد داخلی را افزایش دهیم.

مدیر کارخانه آرد طلایی پرند در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل انجمن بانوان کارآفرین استان تهران را به معاون زنان و خانواده رئیس جمهور پیشنهاد داد.

 حاجی آقازاده تاکید کرد: تشکیل این انجمن می تواند به حضور بانوان متخصص در بخش های‌مختلف تولیدی و ایجاد اشتغال برای آن ها کمک کند.

در‌پایان این دیدار یک اصله نهال درخت توسط معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در‌ محوطه کارخانه آرد طلایی کاشته شد.