۰ نفر

دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در اراک

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹
کد خبر: 191953
دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: هفت قاچاقچی مواد مخدر که در این زمینه سابقه دار نیز بودند، در عملیات پلیس خمین دستگیر شدند.

محمد علی گودرزی اظهار داشت: در طرح عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمین، هفت توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: در راستای مبارزه با معضل مواد مخدر، طرح پاک سازی نقاط آلوده در شهرستان خمین اجرا شد که طی آن هفت مواد فروش سابقه دار دستگیر شدند و مقادیری هروئین و شیشه نیز از آنان کشف شد.

گودرزی خاطرنشان ساخت: اجرای این قبیل طرح‌ها که با توجه به دیدگاه شهروندان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود در سال جاری در سطح شهرستان خمین تشدید خواهد شد و شهروندان می‌توانند از طریق ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود به سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را در اجرای بهتر این طرح‌ها یاری کرده و هرگونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص نوع عملکرد پلیس دارند از طریق تلفن سامانه ۱۹۷ اعلام نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین اضافه کرد: این مهم باعث افزایش امنیت اجتماعی و همچنین اعتماد عمومی مردم به پلیس شده و در نتیجه رضایتمندی همشهریان را در پی خواهد داشت.