۰ نفر

جاباما؛ جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو هتل‌های مشهد

۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۵۰
کد خبر: 145120
جاباما؛ جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو هتل‌های مشهد

به دلیل همزمانی روزهای پایانی تعطیلات تابستانی با اعیاد مبارک قربان و غدیر، مسافران زیادی راهی شهر مقدس مشهد می‌شوند تا این روزهای مبارک را در بارگاه امام رضا (ع) به سر کنند.

با وجود سفر تعداد زیادی از هموطنان به این شهر به خصوص در این ایام پر مسافر، یکی از دغدغه‌های اصلی زائرین رزرو هتل و یا اقامتگاه مناسب است که البته با توجه به پر تردد بودن این ایام، مراجعه‌ی حضوری برای پیدا کردن هتل بسیار سخت و دشوار است؛ چرا که ممکن است هتلی مناسب پیدا نشود و مسافران نتوانند از مسافرت خود در این روزهای مبارک بهره‌ی کافی ببرند.

بهترین روش برای پیدا کردن هتلی مناسب در ایام پر مسافر به این شهر، مراجعه به سایت‌های معتبر رزرو آنلاین هتل‌های مشهد است. در رزرو آنلاین، زائران می‌توانند در کمترین زمان و با اطمینان، هتل مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری رزرو کنند و همین موضوع باعث می‌شود که با آزادی عمل بیشتر، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سامانه‌ی رزرو آنلاین هتل جاباما، یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو هتل در ایران است که توانسته با گردآوری هتل‌ها و اقامتگاه‌های با کیفیت و با قیمت‌های مناسب در تمام شهرهای بزرگ و کوچک کشور، امکان رزرو آنلاین آنها را فراهم کند. این سامانه به مسافران علاقه‌مند به مشهد نیز این امکان را می‌دهد تا بتوانند هتل‌های این شهر را بر اساس قیمت، میزان امکانات و ظرفیت آنها جستجو کند.

جاباما

مسافران در jabama.ir با لیست بلند بالایی از هتل‌های شهر مشهد مواجه می‌شوند که می‌توانند با تعیین ویژگی‌ها و مشخصات، این فهرست را محدود کنند و از بین چند گزینه به راحتی هتل مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کنند.  همچنین فیلترهای دیگری بر اساس قیمت، ستاره و درجه‌ی هتل، تصاویری از اتاق‌ها، توضیحاتی در مورد سایر مشخصات هتل و یا نظرات کاربران در سایت جاباما در مورد هتل‌های این شهر وجود دارد و به مسافران کمک می‌کند تا در انتخاب خود بهتر تصمیم بگیرند.

در جاباما برای هریک از هتل‌های مشهد یک صفحه‌ی اختصاصی در نظر گرفته شده که در آن مشخصات و توضیحات کاملی در مورد امکانات هتل و اتاق‌های آن آمده است. بعد از انجام جستجو کاربر می‌تواند، فهرست هتل‌ها را ببیند و اطلاعاتی در مورد موقعیت آنها روی نقشه و قیمت متوسط اتاق‌ها را نیز مشاهده کند و سرانجام بعد از انتخاب هتل مورد نظر، تقاضای رزرو بدهد. اقامتنامه (واچر) هتل نیز به ایمیل مسافر فرستاده می‌شود

بهتر است زائرین مشهد مقدس از حالا برای رفتن به این شهر برنامه‌ریزی کنند و برای رزرو هر یک از هتل‌های مشهد به سامانه‌ی www.jabama.ir مراجعه کنند.