۰ نفر

حمله احمدی‌نژادی‌ها به آیت‌الله جوادی آملی

۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹
کد خبر: 143721
حمله احمدی‌نژادی‌ها به آیت‌الله جوادی آملی

دیدار اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی و ایت الله جوادی آملی، اردوگاه دلواپسان و رسانه‌های زنجیره ای تندروها را به هم ریخته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ۲۴، تعابیر ویژه آیت الله جوادی آملی درباره رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، باعث دعوای درون گروهی تندروها و اصولگرایان شده است و باب توهین به آیت الله جوادی آملی را باز کرده است به طوری که در گروه ها و کانال های خود، ضمن تمسخر اظهارات آیت الله جوادی آملی، این مرجع تقلید و مفسر قرآن را بی بصیرت معرفی میکنند.

مسعود شفیعی کیا از طرفداران احمدی نژاد در کانال تلگرامی اش با انتشار عکس دیدار این دو آیت الله، ضمن تمسخر اظهارات آیت الله جوادی آملی، رییس مجمع تشخیص مصلحت را راس فتنه نامید و آیت الله جوادی آملی را یک عنصر بی بصیرت دانست.

این در حالی است که همین رسانه‌های زنجیره ای و دلواپسان تندروی اصولگرا، در یکماه گذشته و بر اساس تفسیر لغوی ایشان از واژه دیاثت، تندترین حملات را نثار رقبای سیاسی خود کردند. این دوگانگی در رفتار تندروها البته مسبوق به سابقه است اما استفاده از جایگاه مراجع تقلید برای منافع حزبی و سیاسی از جمله رفتارهای خطرناک تندروهای دلواپسی است که یک روز آیت الله را تیتر یک می کنند و تا هفته ها از او و بیاناتش استفاده می کنند و یک روز به طور کامل او را بایکوت می کنند و یک روز هم بخاطر اظهاراتش او را مواخذه می کنند و بی بصیرت می نامند!