ساعت کاری ادارات

مثقال طلا
کیان.
x
برچسب
ساعت کاری ادارات
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تغییر ناگهانی در ساعت کاری ادارات شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵/ ساعت کاری ادارات این استان‌ها تغییر کرد + جزئیات

به دلیل همزمانی بازی سرنوشت‌ساز ایران و مصر با ساعت شروع به کار ادارات، ساعت فعالیت دستگاه‌های اجرایی در برخی استان‌ها برای روز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ تغییر کرد.
|
تاریخ انتشار : ۰۵/تير/۱۴۰۵ | ۲۰:۵۲

تغییر ساعت کاری بانک‌ها و ادارات تهران از امروز شنبه ۳۰ خرداد / جزئیات اعلام شد

ساعت کاری ادارات و بانک‌های سراسر کشور تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۵ تغییر کرد. جزئیات ساعات کاری جدید (۷ صبح تا ۱۳)، پایان دورکاری، الزامات حضور کارکنان و نحوه مدیریت مصرف برق را در این مطلب بخوانید.
|
تاریخ انتشار : ۳۰/خرداد/۱۴۰۵ | ۰۷:۴۰
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سازمان اداری و استخدامی اطلاعیه داد / ادارات در سراسر کشور تعطیل می‌شود؟

سازمان اداری و استخدامی کشور در واکنش به شرایط جنگی حاکم بر منطقه، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استانداران سراسر کشور مجازند نسبت به نحوه فعالیت ادارات و دورکاری کارکنان در مناطق تحت تأثیر اضطرار، تصمیم‌گیری کنند.
|
تاریخ انتشار : ۱۸/خرداد/۱۴۰۵ | ۱۴:۵۱

آغاز اجرای تغییر ساعت کاری ادارات از فردا/ کارمندان بخوانند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در یکی از شبکه‌های اجتماعی، با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات از فردا (شنبه، ۲۶ اردیبهشت)، آن را اقدامی برای مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه برق کشور برشمرد.
|
تاریخ انتشار : ۲۵/ارديبهشت/۱۴۰۵ | ۲۰:۰۰

همه چیز درباره ساعت کاری و دورکاری کارمندان از شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ / کارمندان بخوانند

سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای جدید، ساعات کاری ادارات دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی را از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور سال جاری به صورت رسمی تغییر داده است. بر اساس این تصمیم، ساعات کاری این دستگاه‌ها از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد یافت. این تغییر به منظور بهبود عملکرد و هماهنگی با شرایط خاص فصلی اعمال شده است. نظرشما درباره این پیش‌بینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.
|
تاریخ انتشار : ۲۴/ارديبهشت/۱۴۰۵ | ۲۱:۰۱

جزئیات کامل نحوه فعالیت ادارات پس از نوروز

طبق اعلام معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط هر استان، نسبت به تعیین درصد حضور کارکنان اقدام می‌کنند. در استان تهران حضور ۲۰ درصدی کارکنان تعیین شده است و دستگاه‌ها موظفند این مصوبه را رعایت کنند.
|
تاریخ انتشار : ۱۴/فروردين/۱۴۰۵ | ۱۴:۳۷
مفید
x