ایران خروج نیروهای آمریکا از منطقه را زیر ذرهبین قرار داد
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برخی گمانهزنیها درباره خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه پیرامونی ایران گفت تهران تحولات و جابهجاییهای نظامی آمریکا در منطقه را با دقت رصد میکند و جزئیات این موضوع در چارچوب تحولات جاری در حال پیگیری است.
|
تاریخ انتشار : ۰۲/تير/۱۴۰۵ | ۱۲:۲۴ 

