علت بالا بودن کارمزد معاملات در ایران، عمق پایین بازار است
حسن رضاییپور، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتوگو با اقتصاد آنلاین به چرایی بالا بودن کارمزد معاملات در ایران پرداخت.
|
تاریخ انتشار : ۰۹/آذر/۱۴۰۴ | ۰۰:۳۵ 

