در مصرف آب؛
تهرانیها رکورد زدند!
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مصرف آب در تهران روز شنبه ۱۲ اسفند ماه در مقایسه با روز مشابه سال گذشته رکورد زد.
|
تاریخ انتشار : ۱۴/اسفند/۱۴۰۲ | ۱۱:۴۳ 

