الفتی مدال برنز ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا را از آن خود کرد
| ۰۷/تير/۱۴۰۵ | ۱۸:۰۰
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: ۲ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن ژیمناستیک کار این استان به ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن دعوت شدند.
علیرضا ملائکه روز یکشنبه افزود: امیر محمد رحمانی و امیرمحمد قربانی در بخش مردان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن خواهند بود.
وی ادامه داد: بیستمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهرماه امسال در استان آیچی و شهر ناگویا، ژاپن برگزار خواهد شد.
رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی اظهار کرد: این ورزشکاران در رده سنی بزرگسالان و بخش هنری مسابقات آسیایی با حریفان رقابت خواهند کرد.
حدود ۱۰ هزار ورزشکار در ردههای مختلف سنی رشته ژیمناستیک در خراسان رضوی فعالیت میکنند.