آخرین خبر از حقوق بازنشستگان / واریزیها به تعویق افتاد؟
در حالی که اختلالات شبکه بانکی موجب کندی در واریز حقوق خردادماه بازنشستگان شده، سازمان تأمین اجتماعی از ادامه روند پرداختها تا پایان امروز خبر داد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان تامین اجتماعی، در اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی آمده است: «متأسفانه با توجه به موجودی منابع نقدی سازمان از محل وصول حق بیمه ماهانه نزد بانکهای عامل به دلیل اختلالات و محدودیتهای اخیر پیشآمده در شبکه بانکی، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران در زمان پیشبینی و اعلام شده، همچنان به اتمام نرسیده و تا پایان امروز (دوشنبه ۱ تیر) ادامه خواهد داشت.
همچنین با توجه به تمدید یک روزه مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه برای کارفرمایان و به منظور جلوگیری از ترافیک سامانههای سازمانی، دریافت فیش حقوقی خرداد ماه بازنشستگان و مستمریبگیران از ظهر فردا (سه شنبه ۲ تیر) بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری es.tamin.ir و اپلیکیشن «تأمین من» مقدور است؛ لذا از بازنشستگان و مستمریبگیران خواهشمندیم ضمن صبوری، در صورت عدم دریافت پیامک بانکی واریز در مدت اعلامی، موجودی حساب خود را بررسی کنند.»
تنها مرجع رسمی اطلاعرسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، لذا به کلیه مخاطبین توصیه میشود موضوعات را از طریق وبسایت Tamin.ir و یا کانالها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه شبکههای اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media@ در دسترس است، دنبال کنند.




