ونس از یک توافق ناگهانی خبر داد / در سوئیس چه میگذرد؟
جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا با طرح ادعایی تازه، از موافقت ایران با بازگشت بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی خبر داد. او روند مذاکرات سوئیس را موفقیتآمیز خواند و مدعی شد که زیربنای توافق نهایی برای پرونده هستهای شکل گرفته است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جیدی ونس، معاون رییسجمهور آمریکا که سرپرستی هیات آمریکا در مذاکرات با ایران را برعهده دارد. در یک نشست خبری در سوئیس با تشریح ابعاد مختلف مذاکرات چهارجانبه، به موضوعات هستهای، سازوکار آتشبس در لبنان و تداوم رایزنیهای فنی میان طرفین پرداخت.
معاون رئیسجمهور آمریکا با اشاره به یک گام نظارتی مهم در روند دیپلماتیک جاری با ایران مدعی شد: ایرانیها موافقت کردهاند که از بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای بازگشت به کشورشان دعوت کنند.
وی با ارزیابی روند پیشرفت گفتوگوها و تشبیه آن به مراحل ساخت یک بنا اظهار کرد: توافق نهایی حکم یک خانه را دارد؛ ما اکنون پیریزی و فونداسیون آن را انجام دادهایم. هنوز خانه را نساختهایم، اما زیربنای موفقی را پایهگذاری کردهایم.
ارسال نظرات
نظرات شما
فقط بمب اتم
بزرگترین تهدید کشور ایران آمریکا نیست ، خشکسالی و بی آبی است ، بیش از نود و پنج درصد منابع آبی صرف کشاورزی خصوصا کشت گندم میشود ، با واردات مجانی گندم از آمریکا مشکل بی آبی تا حدودی حل میشود ، درود به قالیباف که پیگیر توافق است
بلی دوباره جاسوسان را به کشور بیاورید دوباره دانشمندان ما را ترور کنند و ذخایر اورانیوم را هم تقدیمشان کنید و اینهمه خونها ریخته شده و و مهمتر از همه خون رهبرمان را پایمال کردید لعنت ابدی بر شما
تازه قطره جوانی میخ دهید پول خودمان را از آنها بگیرید و از اون شیطان صفتان گندم و ذرت به یزید داره با نظارت آنها مگر ملت بعد از این همه تحریم گندم خودش را از کجا تامین میکرد آیا کمبودی وجود داشت .یک تفاهم نامه ذلت بار امضا کردید و دل رهبر و مردم را خون کردید لعنت بر شما
تازه قطره جوانی میخ دهید پول خودمان را از آنها بگیرید و از اون شیطان صفتان گندم و ذرت به یزید داره با نظارت آنها مگر ملت بعد از این همه تحریم گندم خودش را از کجا تامین میکرد آیا کمبودی وجود داشت .یک تفاهم نامه ذلت بار امضا کردید و دل رهبر و مردم را خون کردید لعنت بر شما




