۰ نفر

آغاز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز با حضور پرقدرت رونیکس

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبر: 714304
آغاز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز با حضور پرقدرت رونیکس

افتتاحیه اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزار و یراق‌آلات ساختمانی در 7 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز/سالن پروین اعتصامی انجام و با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان ابزار و یراق کشور روبه‌رو شده است.

در این نمایشگاه برندهای داخلی و بین‌المللی تولیدکننده ابزار و یراق با جدیدترین محصولات خود حضور دارند. اما بدون شک شرکتی که در نمایشگاه بین‌المللی تبریز 1402 حضور قدرتمندی داشته، رونیکس به‌عنوان بزرگترین برند بازار ابزار ایران است.

تنوع بی‌نظیر محصولات رونیکس در نمایشگاه تبریز

به نقل از مجله رونیکس، از آخرین نمایشگاهی که این شرکت در آن حضور داشته، بیش از ده سال می‌گذرد. اکنون این شرکت با آماده‌سازی غرفه‌ای با مساحت بیش از 1400 متر مربع در نمایشگاه ابزار و یراق تبریز حضور پیدا کرده است.

بخش زیادی از غرفه رونیکس مربوط به تولیدات این شرکت است. رونیکس در این غرفه، تنوع بی‌نظیر تولیدات خود را با بیش از 2000 نوع محصول برقی، شارژی، بادی، بنزینی و دستی برای انجام کاربری‌های مختلف به علاقه‌مندان ابزار ارائه می‌دهد.

علاوه براین، در بخشی دیگر از این غرفه، رونیکس که بزرگترین بانک قطعات ایران را با بیش از 34000 قطعه دارد، قطعات و متعلقات ابزار خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

آغاز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز با حضور پرقدرت رونیک

علاوه براین، دو بخش CIP و VIP در غرفه این شرکت تعبیه شده. بخش CIP برای میزبانی و پذیرایی از تمام مهمانان غرفه در نظر گرفته شده است. در این بخش تیم فروش رونیکس با ایجاد ارتباط با سایر بازدیدکنندگان، آن‌ها را از سایر خدمات این شرکت مطلع می‌کنند.

بخش VIP غرفه رونیکس، مکانی برای دیدار مدیران و متخصصین واحدهای صنعتی و صنف ابزارفروشان کشور با مدیران رونیکس و محمدرضا رامخو مدیرعامل این شرکت است تا درخصوص همکاری‌های آتی با هم گفتگو داشته باشند.

افتتاحیه اولین نمایشگاه تخصصی ابزار

خبرنگاران زیادی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند. این مراسم در ساعت 14 و با ورود محمدرضا رامخو و محسن رامخو مدیرعامل و قائم مقام رونیکس به غرفه این شرکت آغاز شد.

با وجود اینکه مکان برگزاری این نمایشگاه، در خارج از شهر تبریز بود، اما بازدید کم‌نظیر از این رویداد انجام شد. جمعیت زیادی از اقصی نقاط کشور برای بازدید از این نمایشگاه حضور داشتند. از زن و مرد و پیر و جوان از این نمایشگاه و غرفه رونیکس بازدید کردند. یکی از نکات جالبی که درخصوص این نمایشگاه وجود داشت، حضور عده زیادی از علاقه‌مندان به‌صورت خانوادگی بود.

آغاز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز با حضور پرقدرت رونیک

بازدید مجریان نمایشگاه و بزرگان بازار ابزار از غرفه رونیکس

مهمانان زیادی در روز اول نمایشگاه ابزار و یراق‌آلات ساختمانی از غرفه رونیکس دیدن کردند. آقایان صابر پرنیان رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی، مهدی نوروزعلی مدیر مسئول مجله تخصصی ابزار و یراق صدرا و آیدین نیک گوهر رئیس اتحادیه ابزار صنعتی و ساختمانی و یراق‌آلات تبریز از افرادی بودند که از غرفه‌ رونیکس بازدید کرده و با محمدرضا رامخو و محسن رامخو گفتگو داشتند.

اما یکی از مهم‌ترین لحظات روز اول نمایشگاه، حضور بزرگان بازار ابزار کشور یا به‌قول محمدرضا رامخو، اساتید واقعی دانشگاه بازار در غرفه رونیکس بود. آقایان محمود بختوری و جلیل حاتمی از بزرگان بازار ابزار تبریز، آقای حسین ذاکر از بزرگان بازار ابزار اهواز و حاج مهدی علمایی از بزرگان بازار ابزار مشهد به بازدید از غرفه این شرکت پرداخته و با محمدرضا رامخو و دیگر مدیران این شرکت گفتگو کردند.

سخن آخر

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزار و یراق‌آلات ساختمانی با هدف ایجاد فضای تعاملی و ارتباط بهتر بین تولیدکنندگان ابزار و یراق کشور با مدیران و متخصصین واحدهای صنعتی و صنف ابزارفروشان کشور در حال برگزاری است. این نمایشگاه که به عنوان اولین رویداد صنف ابزار و یراق ایران برگزار می‌شود و مجریان آن مجله تخصصی ابزار و یراق صدرا و اتحادیه ابزار صنعتی و ساختمانی و یراق‌آلات تبریز هستند. این نمایشگاه تا 10 اردیبهشت ماه ادامه دارد و ساعت بازدید از غرفه‌ها 15 تا 21 است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است