۰ نفر

ورود مسافران به «بندر گناوه» ممنوع شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۵۶
کد خبر: 422662
ورود مسافران به «بندر گناوه» ممنوع شد

فرماندار گناوه گفت: براساس تصمیم ستاد شهرستان گناوه مقابله با ویروس کرونا و با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، تمامی مبادی ورودی شهر گناوه تا اطلاع ثانوی بر مسافران و گردشگران بسته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، غلامرضا مهرجو امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد شهرستان گناوه مقابله با ویروس کرونا و با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، تمامی مبادی ورودی شهر گناوه تا اطلاع ثانوی بر مسافران و گردشگران بسته شد.

فرماندار گناوه افزود: این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم اتخاذ شده است و در حال حاضر فقط خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه ورود از مبادی این شهرستان را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با نیروهای انتظامی و امنیتی در جهت اجرای بسته شدن ورودی‌های این شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه همواره میهمان نواز و خونگرم هستند اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کرونا است، بنا به توصیه مسؤولان بهداشتی درخانه خود که به عنوان مهم‌ترین رکن پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است، بمانند.