۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

همیشه اپراتورها مقصر افت کیفیت اینترنت نیستند

۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶
کد خبر: 407305
همیشه اپراتورها مقصر افت کیفیت اینترنت نیستند

مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک: خدمات پس از فروش زیادی برای مشتریان وجود دارد و سامانه 195 برای پاسخگویی در این خصوص است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انتقال داده های آسیاتک در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: قوانینی از سوی سازمان تنظیم مقررات برای کنترل کیفیت خدمات پس از فروش وضع شده است. همچنین ایجاد سامانه پاسخگویی 195، از جمله خدماتی است که برای مشتریان درنظر گرفته شده است.

وی افزود: نمیتوان درخصوص نارضایتی هایی که از خدمات پس از فروش و سرعت اینترنت وجود دارد، قضاوت کلی کرد. در ساده ترین مثال، این امکان وجود دارد که افراد با قرار گرفتن در وضعیتی خاص موجب افت کیفیت و سرعت اینترنت خود شوند و این امر را نمیتوان به کلیه اپراتورها تعمیم داد.

یوسفی زاده اضافه کرد: باید مواردی که در این خصوص مطرح می شود را بررسی کرد و پس از آن درمورد ایراد داشتن یا نداشتن اپراتور قضاوت کرد.

مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک اظهار داشت: وزارتخانه و شرکت زیرساخت، سرویس هایی را برای شرکت های فعال در این حوزه ارائه می دهند و سارمان تنظیم مقررات هم قوانین و تعرفه ها را برای این شرکت ها مشخص می کند.

وی درپاسخ به این موضوع که خسارت های ناشی از قطع اینترنت برای اپراتورها چه میزان بوده است، تصریح کرد: گزارش هایی در این خصوص فرستاده شده است اما هنوز نتیجه ای اعلام نشده است یا بنده اطلاعی از اعلام نتیجه ندارم و باید این موضوع را از طریق سازمان تنظیم مقررات بررسی کرد.

یوسفی زاده بیان کرد: درحال حاضر، منطبق با شرایط جامعه درحال پیشروی هستیم و سعی در اجرای مراقبت های لازم برای پایدار ماندن شرایط و ارائه سرویس ها به درست ترین شکل ممکن داریم.

مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک گفت: نمیتوان گفت که اعمال تحریم ها به صورت مستقیم بر شرکت های فعال در این حوزه اثر گذاشته است. تامین کننده زیرساخت ها و اینترنت، وزارتخانه است. در هر صنعتی مشکلاتی وجود دارد اما تاثیر تحریم ها بر این حوزه، غیرمستقیم است.