۰ نفر

پیشنهاد نجومی الهلال به مسی؛ سالی ۶۰۰ میلیون یورو!

۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴
کد خبر: 719209
 پیشنهاد نجومی الهلال به مسی؛ سالی ۶۰۰ میلیون یورو!

رسانه‌هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می‌دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، چنانچه رسانه‌ای یک سال قبل اعلام می‌کرد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ در لیگ عربستان برابر هم قرار می‌گیرند، این خبر یک جوک و شایعه خنده‌دار به نظر می‌رسید اما رویای عربستانی‌ها در حال تحقق است و گفته می‌شود که کاپیتان قهرمان جام جهانی، راهی ریاض می‌شود.

رسانه فوت مرکاتو مدعی است که خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لئو، پیشنهاد ۱.۲ میلیاردی الهلال را پذیرفته است. در این گزارش آمده است:

دیگر در جدایی او از PSG شکی نیست، لیونل مسی همچنان برای بازگشت به بارسا امیدوار است، اما دولت عربستان سعودی از طریق باشگاه الهلال، بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ را به او پیشنهاد می‌کند. چیزی که تعادل را بیش از پیش کاهش می‌دهد.

چگونه می‌توان عملکرد مسی در فصل آخر حضورش در فرانسه را قضاوت کرد؟ بازیکنی که در لیگ ۱۶ گل زد و ۱۶ بار پاس گل داد. اما اغلب هواداران در خارج از زمین و بابت شکست‌ها و عدم تأثیرگذاری لئو در بازی‌های بزرگ، او را هو می‌کردند. رفتارهای لئو مانند سفر بدون اجازه به عربستان یا غیبت در جوایز UNFP و شرکت در یک کنسرت در بارسلونا، پاریس را آزرده خاطر کرده است.

لیونل مسی حالا اجازه دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. براساس اطلاعاتی که به دست فوت مرکاتو رسیده، اکنون روند مذاکرات به طور کامل به سمت عربستان سعودی است. هواداران لئو که در اعماق قلب خود امیدوار بودند او یک بار دیگر لباس بارسا را بر تن کند، کم کم به این ایده عادت کرده‌اند که او راهی خلیج فارس می‌شود تا پیراهن الهلال را بر تن کند، باشگاهی که دشمن النصر و کریستیانو رونالدو است.

طبق اطلاعات ما، تیم عربستانی یک قرارداد باورنکردنی را به نابغه آرژانتینی پیشنهاد داده است. اگر لیونل مسی راهی عربستان شود، مبلغ سرسام آور ۱.۲ میلیارد یورویی را در طول ۲ سال دریافت می‌کند. یعنی ۶۰۰ میلیون در سال که دو برابر مبلغ قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر است.