۰ نفر

درویش: طلب اوساگونا را دادیم اما برگشت خورد

۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبر: 602580
درویش: طلب اوساگونا را دادیم اما برگشت خورد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته پیش پول اوساگونا را فرستادیم ولی به دلیل تحریم‌ها پول به حساب ما برگشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا درویش بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: می‌دانید که هفته پیش پول را فرستادیم ولی به دلیل تحریم‌ها پول به حساب ما برگشته ولی فردا یا پس فردا از طریق راهی دیگر کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: از نظر ما مشکلی نیست و 101 هزار دلار پرداخت شده است ولی گفتند موانعی به خاطر تحریم‌ها وجود دارد. اینها مسائلی است که نمی‌شود حرفی در موردش زد. ما پول را دادیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شکایت رادوشوویچ گفت: همین امروز با او تماس داشتم. علی الظاهر او مشهور به بداخلاقی و این حرف‌ها است. نیم فصل شروع شود کمیته فنی و سرمربی در مورد آن نظر می‌دهد و اگر هر راهی را آنها در مورد قرارداد وی مشخص کنند مشخص می‌شود.

درویش در خصوص اینکه آیا گل‌محمدی لیستی به باشگاه ارائه کرده است گفت: بازی تازه تمام شده است. او لیست خود را اعلام می‌کند و ما سعی می‌کنیم خواسته‌های او را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است مطالبات بازیکنان پرداخت شود یا خیر گفت: کارهای بانکی انجام شده و احتمالا فردا پرداخت خواهد شد.