۰ نفر

سرمربی تیم والیبال نوجوانان: غرور بازیکنان کار دست‌مان داد

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۴۵
کد خبر: 558245
سرمربی تیم والیبال نوجوانان: غرور بازیکنان کار دست‌مان داد

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: غرور بازیکنان در ست دوم موجب شد تا نتیجه را به حریف واگذار کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مسعود آرمات پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل آرژانتین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی مقابل آرژانتین داریم، چراکه آنها یکی از قوی‌ترین تیم‌های این رده هستند. آرژانتینی‌ها با سیستم بازی می‌کند. ما نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناختیم و با سرویس و دفاع توانستیم نقطه قوت آنها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: در این رده سنی ممکن است هر تیمی اشتباهاتی داشته باشد. پس از ست اول تیم حریف فشار زیادی به ما آورد و غرور بازیکنان کار دست‌مان داد. در ست‌های سوم و چهارم صحبت‌های خوبی انجام دادیم و بازیکنان به بازی برگشتند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان درمورد بازی بعدی با لهستان، خاطرنشان کرد: یک بار با این تیم بازی کرده‌ایم و قطعاً برنامه خواهیم داشت. باید نقاط قوت حریف را از کار بیاندازیم. شناخت خوبی از آنها داریم و انشالله شکست دور اول را جبران خواهیم کرد و فینالیست شویم. قطعاً شانس پیروزی مقابل لهستان را داریم. آرژانتین هم چیزی کمتر از لهستان نداشت و ما توانستیم کاری کنیم که آنها مجبور شوند اشتباه کنند. توانایی شکست بر لهستان را داریم.

آرمات در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در این دوره از مسابقات را دارند، تصریح کرد: نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد. هر 4 تیمی که به نیمه‌نهایی رسیده‌اند (ایران، لهستان، بلغارستان و روسیه) شانس قهرمانی دارند. بیشترین شانس را به تیم ایران می‌دهم.