۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شنیده ها از لیست مازاد استقلال / قلم قرمز فرهاد روی نام ستاره ها

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 555149
شنیده ها از لیست مازاد استقلال / قلم قرمز فرهاد روی نام ستاره ها

در روزهایی که استقلالی‌ها سخت مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد ستاره‌های خود هستند، گویا چند نفر از بازیکنان نامدار تیم جایی در ترکیب فصل آینده آبی‌ها نخواهند داشت.

اقتصاد آنلاینمرتضی پیچکا؛ درحالی که استقلال باید حدود سه هفته دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان برود، هنوز تکلیف ورودی و خروجی‌های این تیم معلوم نیست و اوضاع آبی‌ها به شدت پیچیده است. از طرفی وضعیت یکی از مهمترین بازیکنان این تیم یعنی مهدی قائدی هنوز مشخص نیست و به جز قائدی، ستاره‌های دیگری هم هستند که احتمال جدایی آنها از استقلال وجود دارد. از طرف دیگر این تیم هنوز موفق نشده بازیکن سرشناسی به ترکیب خود اضافه کند و با این وضعیت قطعا در آسیا کار دشواری پیش رو دارد. یکی از خواسته‌های اصلی فرهاد مجیدی، تمدید قرارداد با بازیکنان تیم پیش از عقد قرارداد با بازیکنان جدید بوده و به همین دلیل مدیریت این باشگاه به تکاپو افتاد تا بازیکنان مدنظر سرمربی را راضی کند. 

در این بین شنیده‌ها حاکی از آن است که مجیدی تمایلی به حفظ چند ستاره استقلال ندارد که قطعا در صورت تایید آن اتفاقات جالبی رخ خواهد داد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد آقای سرمربی به مدیرعامل تیم اعلام کرده که نیازی به تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نیست و این دو می‌توانند تیم را ترک کنند. دو بازیکنی که رابطه خوبی هم با یکدیگر دارند و البته هر دو هم در ضیافت پنالتی‌های فینال جام حذفی، ضربات‌شان را از دست دادند تا استقلال قهرمانی را به فولاد واگذار کند. به این موارد باید جشن تولد پرحاشیه اخیر شجاعیان را هم اضافه کرد تا مشخص شود مجیدی به نوعی به دنبال کمتر حاشیه از اطراف تیم است و با کنار گذاشتن این دو قصد دارد تا به این مهم برسد.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که احتمالا از استقلال جدا خواهد شد، مسعود ریگی است. هافبک دفاعی آبی‌ها در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان بدون جانشین این تیم بوده و به خوبی جایگاه خود را در ترکیب استقلال محکم کرده اما گویا او هم با مدیریت بر سر تمدید قرارداد به مشکل خورده و تقاضای دستمزد نجومی داشته است. این درحالی است که احمد مددی مدیرعامل استقلال سقف قرارداد 8 میلیاردی به اضافه 50 یا 100 میلیون تومان به ازای هر بازی برای تیم خود وضع کرده و قصد ندارد بیش از این مبلغ برای هیچ بازیکنی پرداخت کند.

گویا مددی در تماس با مجیدی از شروط غیرمنطقی ریگی برای تمدید سخن گفته و به نوعی فرهاد هم راضی شده که اگر جانشین نامداری برای ریگی جذب شود، مشکلی با جدایی او نخواهد داشت.

در این بین وضعیت محمد دانشگر هم هنوز مشخص نیست و اگر عارف غلامی دچار پارگی رباط صلیبی نمی‌شد، احتمالا دانشگر از تیم جدا می‌شد اما مجیدی که به دلیل برخی حواشی هنوز نگاه چندان مثبتی روی دانشگر ندارد، فعلا در حال بررسی اوضاع است که کار را با این مدافع پرحاشیه ادامه بدهد یا اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.