۰ نفر

استقلال به اوج باز می گردد؟

۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 539949
استقلال به اوج باز می گردد؟

مربی پیشین آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها تیمی به مراتب باتجربه‌تر از گل گهر بودند و بازیکنان باتجربه‌تر توانستند پیروزی این تیم را رقم بزنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر ، علی چینی اظهار داشت: استقلال و گل گهر دیداری کاملاً پایاپای با هم داشتند و نقطه برتری آبی پوشان در این بازی تجربه بالاتر تیمی بود.

وی اضافه کرد: قطعاً گل گهر هم تیمی خوب و منسجم است که امروز در بالای جدول جای گرفته و برای کسب سهمیه تلاش می‌کند، اما همانطور که گفتم تجربه تیمی آبی پوشان بالاتر بود و بهتر توانستند از موقعیت‌های گل شان استفاده کنند.

مربی پیشین آبی پوشان تصریح کرد: هر دو تیم با هدف برد به زمین آمدند و نوع بازی آنها نشان می‌داد به دنبال پیروزی هستند نه تساوی و کسب حداقل امتیاز. مجیدی آنالیز خوبی از گل گهر داشت و توانست در ابتدای بازی نقاط قوت این تیم را مهار کرده و از نقاط ضعفش استفاده کرده و ضربات نهایی خود را بزند. قلعه نویی هم خیلی زود بازی خوانی کرد و با دو سه تعویض توانست نقاط ضعفی را که استقلال از آن برای ایجاد موقعیت استفاده می‌کرد را ترمیم کند.

چینی خاطرنشان ساخت: این روزها حسینی به روزهای اوج خودش بازگشته و در پیروزی‌های این تیم نقش مهمی دارد. او در این بازی هم یکی دو بار با مهارهای خوبش تیم را در بازی نه داشت و به بازی برگرداند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: تیمِ مجیدی از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کرد و باید این بازی را به فراموشی بسپارد و از هم اکنون به فکر بازی بعدی که دیداری به مراتب دشوار تر از بازی قبلی است باشد.