۰ نفر

آخرین وضعیت روند واگذاری استقلال و پرسپولیس

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
کد خبر: 436957
آخرین وضعیت روند واگذاری استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان آخرین اتفاقات پیرامون واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بیست و نهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی باشگاههای فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی  با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ذیربط، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر از اهتمام اعضاء شرکت کننده و مدیران دو باشگاه مذکور تصریح کرد: بعد از مصوبه ١٨ فروردین ٩٩ در هیات عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری همچنین مسئولین اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد؛ توقع  این است که مدیران  و مسئولین دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با  عزم دولت و سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: باید در زمان بندی که پیش بینی شده است در پایان نیمه اول سال دو باشگاه مردمی و پر طرفدار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی نظیر و مورد حمایت دولت است و کار واگذاری در مجموع هم  به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود.

سلطانی فر گفت : تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و بورس به منظور  برگزازی جلسات مستمر هفتگی، حتما می تواند  در کوتاه ترین زمان، زمینه لازم  برای خصوصی سازی  را مهیا کند .

در ادامه جلسه مدیران  دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزراشی از اقدامات انجام شده ظرف بک هفته گذشته در روند خصوصی سازی را ارائه و راهنمای های لازم توسط مسئولین سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس اوراق بهادر کشور به مسئولین ذیربط مطرح شد .