۰ نفر

برنامه ایمیدرو برای افزایش سرمایه صندوق در سال 99

۵ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۰۸
کد خبر: 426651
برنامه ایمیدرو برای افزایش سرمایه صندوق در سال 99

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی طی 2سال گذشته 592میلیارد تومان بیمه نامه سرمایه گذاری و اعتباری در بخش معدن و صنایع معدنی صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، فرید دهقانی مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اعلام خبر فوق گفت: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی طی 14 سال از فعالیت خود 1742 فقره بیمه نامه سرمایه گذاری و اعتباری به مبلغ 1028 میلیارد تومان صادر کرده که 592 میلیارد تومان آن مربوط به دو سال گذشته است.

وی عنوان کرد: تقویت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی کشور به منظور توسعه سرمایه گذاری های خطرپذیر بخش معدن و صنایع معدنی یکی از اقدامات مهمی است که در سال 98 عملیاتی شد.

دهقانی با اشاره به اقدامات اخیر ایمیدرو در افزایش سرمایه صندوق افزود: یکی از پشتوانه های این صندوق افزایش سرمایه است که در سال 98 از 143 میلیارد به 350 میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که طبق برنامه های سازمان ایمیدرو، این نهاد پشتیبان معادن بخش خصوصی، سال 99 برنامه افزایش سرمایه تا 500 میلیارد تومان را پیش رو دارد.

وی یادآور شد: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، حمایت از طرح فعال سازی معادن کوچک را نیز جزو فعالیت های خود دارد.