۰ نفر

فروش ویژه عرصه مسکن مهر پردیس به مالکان آغاز شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۰۷
کد خبر: 415043
فروش ویژه عرصه مسکن مهر پردیس به مالکان آغاز شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، عرصه‌های مسکن مهر پردیس با ۲۰درصد پیش پرداخت نقدی به فروش می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید مهدی هدایت ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: مالکانی که قصد خرید نقدی عرصه را دارند می توانند با پرداخت حداقل ۲۰ درصد نقدی و مابقی به صورت اقساط حداکثر تا پایان آذر ماه سال ۹۹ عرصه واحد خود را خریداری کنند.

وی با اشاره به درخواست متقاضیان برای خرید عرصه با شرایط مناسب، اظهار داشت: بر اساس در خواست هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، تصویب مجمع عمومی و موافقت محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مقرر شد شرایط فروش ویژه عرصه مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی بشود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه متقاضیان تا پایان بهمن ماه  فرصت دارند، اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای ایجاد فرصت مناسب برای مالکان مسکن مهر پردیس است تا با خرید عرصه مالکیت خود را قطعی کنند.

هدایت با اشاره به شرایط فروش عرصه به مالکان اظهار داشت: مالکان سند اولیه واحد و سایر خریداران مسکن مهر مشمول این طرح هستند.

قیمت‌های کارشناسی شده عرصه با یک پنجم قیمت واقعی به متقاضیان مسکن مهردر پردیس واگذار می شود، تاکنون واحدهای مسکونی زیادی در پردیس قراردادهای عرصه خود در قالب یک قرار داد تحویل گرفتند که به منزله یک سند رسمی محسوب می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.