۰ نفر

امتیاز طرح مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست

۸ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۴۳
کد خبر: 405643
امتیاز طرح مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست

فرماندار شهرستان پردیس گفت: انتشار اخبار در حوزه مسکن پردیس از حساسیت بالایی برخوردار است و توصیه می‌شود، مسئولان درباره اخبار مربوط به این حوزه با تکیه بر مستندات با رسانه ها مصاحبه کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عبدالعظیم رضایی اظهار داشت: انتشار برخی از اخبار موجب بروز آشفتگی و نابسامانی در بازار مسکن و سوء استفاده دلالان می شود.

وی  تاکید کرد: مسئولان مجموعه اداری و دولتی در این شهرستان به هیچ عنوان بدون ارائه مستندات و بر پایه حدس و گمان یا شنیده ها با رسانه‌های خبری مصاحبه نکنند و در مواقع لزوم از منابع معتبر و موثق برای ارائه اعداد و ارقام استفاده کنند.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه خرید و فروش برگه ثبت نام اولیه مسکن ملی حتی با ارائه کد رهگیری به هیچ عنوان امکانپذیر و قانونی نیست، اظهار داشت:معامله یک برگه پرینت شده ثبت نام غیر قطعی در پردیس بدون هیچ امتیازی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان نامعقول و دور از واقعیت است.

گفتنی است، در طرح اقدام ملی در سطح کشور ۴۰۰ هزار واحد تعیین شده است و از این تعداد  ۲۰۰ هزار واحد سهمیه شهرهای جدید در سطح کشور، ۱۰۰ هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد در حوزه سازمان ملی است و از سهمیه ۲۰۰ هزار واحد در حوزه شهرهای جدید،  ۱۹ هزار واحد در مجموعه تعهد شرکت عمران شهر جدید پردیس قرار گرفته است.

در حدود ۳ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن پردیس ثبت نام کردند و خرید و فروش برگه  ثبت نام  توسط دلالان سبب بروز مشکلاتی شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.