۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی:

فرصت ثبت نام مجدد مسکن ملی برای تهرانی‌ها

۱ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۳۶
کد خبر: 403909
فرصت ثبت نام مجدد مسکن ملی برای تهرانی‌ها

وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام دور دوم مسکن ملی برای شهر تهران خبر داد و گفت: بعد از پایش اطلاعات و حذف متقاضیانی که فاقد شرایط هستند ثبت نام مجددا برای تهرانی‌ها امکان پذیر می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمد اسلامی» روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی امام خمینی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: زمان ثبت نام مجدد هنوز مشخص نیست.

وزیر راه و شهرسازی در مورد بوی بد فروگاه امام نیز گفت: رفع بوی بد فرودگاه امام خمینی به عهده استانداری تهران است و وزارت راه در این باره مذاکرات زیادی با استانداری داشته است.

وی همچنین در خصوص عدم برقراری پروازهای کانکتیو در فرودگاه امام، گفت: تاکنون در این زمینه نقص داشتیم و  باید برای برقراری پروازهای کانکتیو مثلا (پرواز دبی- فرودگاه امام- مشهد) تلاش کنیم؛ همچنین تلاش می شود پروازهای داخلی افزایش یابد تا برای برقراری پرواز کانکتیو کمتر مشکل داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی از ورود سه فروند هواپیمای جدید به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

اسلامی در سخنرانی خود در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اکنون فرودگاه در شان ملت ایران نداریم و از سهم خود در منطقه عقب هستیم.

وی ادامه داد: منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی باید یک منطقه از جنس صادرات باشد ضمن اینکه باید زمینه را برای اشتغال شرکت های دانش بنیان فراهم کنیم.

وزیر راه ادامه داد: درساختار جدید شرکت و با حضور مدیرعامل جدید و همفکری سایر مدیران صنعت شاهد قوی تر شدن اقتصاد صنعت در منطقه شهر فرودگاهی هستیم.