۰ نفر

نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مدیریت کرونا در گیلان تغییر کرد

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۳۰
کد خبر: 422624
نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مدیریت کرونا در گیلان تغییر کرد

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت کرونا در گیلان امروز با حکم جدید سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر کرد محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه جایگزین مهدی شادنوش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس این حکم که امروز انتشار یافت دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در مدیریت کرونا دراستان معرفی شد.

دکتر سعید نمکی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که دکتر قربانی با همراهی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، سازمان های مردم نهاد و دیگر عوامل موثر در این زمینه بتواند عملکرد موفقی در این حوزه داشته باشد.

پیش از این دکتر مهدی شادنوش از پنجم اسفندماه با حکم وزیر بهداشت در این جایگاه در استان موضوع شیوع ویروس و شرایط حاد این استان را مدیریت می کرد.

وی به اذعان بسیاری از همکارانش از اولین ساعات صبح تا ساعاتی پس از نیمه شب در ستاد مدیریت بحران کرونا حضور و هدایت امور را عهده دار بود.

وی امروز در پست اینستاگرامی خود در این رابطه نوشت : اینک که به عنوان سرباز وطن برای خدمت در سنگری ملی فراخوانده شده ام مردم خوب و نجیب سرزمین سرسبز گیلان را به خدای مهربان می سپارم.

 او نوشته است : مردم خوب گیلان مطمئن باشند که همکاران پرتلاشم در مدت زمان گذشته در یک حرکت خارق العاده جهادی و شبانه روزی بیش از توانشان حتی بیش از آنچه که می شد انجام دادند، قدرشان را بدانیم و دعاگوی راه پر مخاطره شان باشیم.

 دکتر شادنوش در ادامه همچنین خبرداده که امکانات و تجهیزات فراونی در راه است که از فردا در اختیار مردم قرار می گیرد.

 وی در ادامه عنوان کرده است : از همه آنانکه در این ایام سخت یار ما بودند بی نهایت سپاسگزارم و دستشان را می بوسم و امید دارم با گذشت پیروزمندانه از این بحران ملی همه ما روزهای زیبا و خاطره انگیز گیلان را تجربه کنیم.

دکتر شادنوش قرار است از این پس با عنوان قائم مقام دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا انجام وظیفه کند.