۰ نفر

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 703113
فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر

باتری گوشی شما به مرور زمان تحلیل می رود. پس از چند سال استفاده، باتری دیگر مانند قبل شارژ نمی شود.

 خراب شدن باتری ها در طول زمان طبیعی است. با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی خود را سالم و نگهدارید. باتری های لیتیومی به طور گسترده در سیستم هایی استفاده می شوند که به توان و انرژی بالا نیاز دارند. شرکت ها از آن به عنوان منبع تغذیه لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه استفاده می کنند. در ادامه این مطلب با موبوتعمیر همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که چگونه عمر باتری گوشی خود را بالا ببرید و چه باتری هایی مناسب گوشی های شما است.

باتری گوشی سامسونگ و شیائومی

در طی 10 سال گذشته دو شرکت بزرگ سامسونگ و شیائومی گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار ما قرار داده اند. اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که عمر باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی شما به مرور زمان کاهش یافته است. گرچه از این مشکل نمی توان دوری کرد و با هر بار شارژکردن گوشی های خود باعث کاهش عمر باتری ها و افت عملکرد در گوشی ‌ها بعد از چند سال استفاده می شویم که این یک امر طبیعی است.

متأسفانه برخلاف آیفون‌ها، هیچ راه آسانی برای بررسی عمر باتری گوشی‌ سامسونگ و باتری گوشی شیائومی وجود ندارد که به دارندگان گوشی اعلام کند چه زمانی نیاز به تعویض باتری گوشی خود دارید.

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر

چه دلایلی باعث خراب شدن باتری گوشی شیائومی و سامسونگ می شود

باتری‌های لیتیوم یونی که هم با گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون عرضه می‌شوند، طول عمر خاصی دارند. بنابراین باید مراقب علائم فرسودگی باتری باشید. در ادامه با موبوتعمیر mobotamir.com همراه باشید تا علت های خراب شدن باتری گوشی شیائومی و باتری گوشی سامسونگ را به شما بیان کنیم.

  • به طور ناگهانی خاموش شدن گوشی سامسونگ و شیائومی
  • نفوذ آب به داخل باتری
  • گذاشتن گوشی داخل شارژ از شب تا صبح
  • استفاده بیش از حد از شارژ فندکی و پاور بانک ها
  • قرار گرفتن باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در آب و هوای خیلی سرد و خیلی گرم
  • تمام شدن طول عمر باتری گوشی سامسونگ و شیائومی
  • کم شدن ظرفیت باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر

آشنایی با انواع باتری گوشی سامسونگ و شیائومی

تفاوت در بین باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در تکنولوژی تولید عناصر به کار رفته در آنها نهفته است. باتری های گوشی اندرویدی به دو نوع کلی باتری لیتیوم یونی و باتری لیتیوم پلیمری طبقه بندی می شوند. برای پوشش دادن سلول های باتری لیتیوم پلیمری از یک نوع پلیمر خاص برای این کار استفاده می کنند. تفاوت اصلی بین باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری گوشی های سامسونگ و شیائومی در نوع الکترولیت شیمیایی بین الکترود مثبت و منفی است.

باتری‌های لیتیوم پلیمری سبک‌تر هستند و ایمنی بهتری دارند. اما هزینه تهیه آنها بیشتر است. چگالی انرژی لیتیوم باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی به طور متوسط ​​30 درصد کمتر از باتری های لیتیوم یونی است.

چگونه متوجه شویم باتری گوشی سامسونگ و شیائومی ما اورجینال هستند

باتری گوشی شیائومی  و باتری گوشی سامسونگ بخشی از گوشی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد، در غیر این صورت با یک باتری تقلبی یا بی کیفیت مواجه خواهید شد که می تواند روی خود گوشی شیائومی  و سامسونگ تاثیر منفی بگذارد. برای بررسی باتری گوشی شیائومی و باتری گوشی سامسونگ خود خوشبختانه یک ویژگی داخلی در MIUI وجود دارد که به شما این امکان را به راحتی می دهد.

با صرف نظر کردن از مدل گوشی شیائومی و سامسونگ شما ما در این مقاله از موبو تعمیر این کار را برای شما به راحتی توضیح خواهیم داد. در زیر شاخص هایی را مشاهده می کنید که هنگام بررسی سلامت باتری گوشی های اندرویدی شیائومی و سامسونگ خود باید به آن ها توجه کنید و معنی آن را بدانید.

  • MB_06: این کد سلامت باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی را نشان می ‌دهد. وضعیت نشان داده شده باید خوب باشد
  • MB_00/MF_01: ظرفیت فعلی باتری گوشی سامسونگ و شیائومی را نشان می دهد
  • MF_02: برای نشان دادن کد شارژ باتری گوشی شیائومی و سامسونگ است
  • MF_05: وظیفه نشان دادن ظرفیت فعلی باتری را بر عهده دارد
  • MF_06: این کد بیانگر ظرفیت باتری کارخانه است

برای مشاهده این کدها ابتدا باید شماره گیر (تلفن) را باز کرده و این کد *#*#4636#*#* را وارد کنید.

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر

خرید باتری گوشی سامسونگ و شیائومی از موبوتعمیر

اگر به هر دلیلی باتری فابریکی شما کارایی خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد، به نکاتی که گفته می شود حتما توجه کنید؛ حتما از باتری اصلی متناسب با دستگاه خود استفاده کنید. برای خرید باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی حتما از یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد اقدام به خرید کنید. شما با خرید یک باتری اصل و اورجینال از یک فروشگاه معتبر از ورود هرگونه آسیب به گوش خود جلوگیری خواهید کرد.

تمامی محصولات خریداری شده از فروشگاه موبوتعمیر mobotamir.com  دارای 7روز ضمانت بازگشت و 100 روز گارانتی می باشد.

قیمت باتری های گوشی سامسونگ و شیائومی در موبوتعمیر

برای پیدا کردن لیست قیمت باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی اورجینال  به وب سایت فروشگاه موبوتعمیر مراجعه کنید و باتری مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت عالی به راحتی خریداری کنید. فروشگاه موبوتعمیر با سال ها تجربه و تخصصی در فروش انواع باتری گوشی سامسونگ ، باتری گوشی شیائومی و... به صورت اورجینال می تواند بهترین انتخاب برای شما مشتریان عزیز باشد.

وبسایت: www.mobotamir.com 

تلفن: 09363330070 

اینستاگرام: @mobotamir 

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.