۰ نفر

دلیل دریافت پیام عدم تایید ایرپاد در گوشی های آیفون

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
کد خبر: 668269
دلیل دریافت پیام عدم تایید ایرپاد در گوشی های آیفون

ممکن است گاهی شما نیز هنگام استفاده از ایرپاد اپل پیام عدم اتصال را دریافت کنید که در این مطلب دلیل آن ذکر شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ممکن است هنگام تلاش برای اتصال ایرپاد‌های knockoff این هشدار را مشاهده کنید که «نمی‌توان ایرپاد را متصل کرد» اما اگر بخواهید همچنان می‌توانید آن هدفون‌های غیررسمی را متصل کنید.

آپدیت اخیر iOS ۱۶ اپل تعدادی ویژگی را از جمله یک مرحله تایید برای ایرپاد به آیفون اضافه کرده است. اگر ایرپاد‌های رسمی را وصل می‌کنید مانند هدفون‌های جدید AirPod Pro ۲ که هفته گذشته معرفی شد یا ایرپاد‌های شیک و با رنگ خنثی که با همکاری سایر دستگاه‌های هدفون بلوتوث سازگار ایجاد شده‌اند، احتمالاً متوجه این موضوع نخواهید شد.

ایرپاد

از سوی دیگر اگر سعی می‌کنید هدفون‌هایی را که به‌طور جعلی به‌عنوان ایرپاد نمایش داده می‌شوند، وصل کنید، ممکن است پیام «نمی‌توان ایرپاد را تایید کرد» دریافت کنید که برای شما این تصور را ایجاد کند که هدفون‌ها احتمالا ایرپاد‌های رسمی هستند. دکمه برجسته «اتصال نشود» در زیر هشدار ظاهر می‌شود، اما همچنان باید بتوانید از طریق تنظیمات بلوتوث متصل شوید.

با این حال، اپل هشدار می‌دهد دستگاه‌های تایید نشده ممکن است مطابق انتظار عمل نکنند. مشخص نیست که کاربران در هنگام اتصال ایرپاد‌های غیر رسمی چه مشکلات عملکردی ممکن است داشته باشند و اپل در این باره تاکنون اظهار نظری نداشته است.


در این زمینه بیشتر بخوانید؛

روش هایی که مشکلات مربوط به شارژ شدن ایرپاد را حل می کند

آیا تشعشعات ایربادز‌ها برای سلامتی مضر است؟

ایرپاد را چطور تمیز کنیم


در کنار تایید ایرپاد، ویژگی‌های جدیدترین سیستم عامل اپل برای آیفون، آی‌پد و موارد مشابه شامل امکان ویرایش و «عدم ارسال» پیام‌ها، صفحه قفل قابل تنظیم و ارتقاء به حالت فوکوس و موارد دیگر است.

اگر هنوز آپدیت را دانلود نکرده‌اید، یک ساعت یا بیشتر را برای آن وقت بگذارید، اما به خاطر داشته باشید که همه دستگاه‌ها با iOS۱۶ سازگار نیستند.