۰ نفر

فال حافظ امروز سه شنبه ۱۶ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۱۱
کد خبر: 705171
فال حافظ امروز سه شنبه ۱۶ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۶ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۶ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۲۹۷ دیوان حافظ: زبان خامه ندارد سر بیان فراق

تعبیر غزل شماره ۲۹۷ حافظ در فال شما:

امید کلید همه موفقیت ها و پیروزی هاست، اگرچه تاکنون از سختی های زیادی گذشته و مشکلات فراوانی را تحمل کرده اید اما همچنان امیدوار باشید و صبوری پیشه کنید تا به اهداف خود برسید.

این روزها نیز خواهد گذشت و شادی و خوشبختی جای غم و اندوه را خواهد گرفت. قلب مهربان و بخشنده ای دارید اما گاهی با زبان تیز دیگران را می رنجانید.

سعی نکنید خواسته ای را به زور به دست آورید، با توکل بر خدا تلاش کنید و همه چیز را به خداوند بسپارید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۵۷ دیوان حافظ: روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر

تعبیر غزل شماره ۲۵۷ حافظ در فال شما:

با خانواده و دوستان خود صداقت داشته باشید و به دیگران سخت گیری نکنید، هرچقدر زندگی را سخت تر بگیرید سخت تر هم خواهد گذشت. از کمک به دوست و رفیق غافل نشوید تا آن ها هم در زمان نیاز به شما یاری برسانند.

مدتی است افکارتان درهم شده و از مشکلی رنج می برید که از بیان آن خودداری می کنید، علت آن تردید و وسواس و غروری است که جلوی اقدام شما را می گیرد. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و به او توکل کنید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۱۱۸ دیوان حافظ: آن کس که به دست جام دارد

تعبیر غزل شماره ۱۱۸ حافظ در فال شما:

خداوند همراه بندگان پاک و خالصش است. برای رسیدن به موفقیت های مالی و معنوی به درگاه خداوند بروید و هر آنچه می خواهید از او طلب کنید که ناامید نخواهید شد.

مدتی است از معشوق خبری ندارید، در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. از رقیبانی که سر راه تان هستند غافل نشوید و غرور و ریاکاری را کنار بگذارید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۱۲۰ دیوان حافظ: بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد

تعبیر غزل شماره ۱۲۰ حافظ در فال شما:

قصد انجام کاری را دارید، بهتر است با دیگران مشورت کرده تا بعدا پشیمان نشوید. ظاهربینی کار دست شما داده و مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وقت را هدر ندهید و با عزم راسخ و استفاده از تجربه دیگران جلو بروید. برای رسیدن به مراد دل با تحمل رنج و سختی را داشته و با دقت و تلاش و سرعت عمل اقدام کنید.

فعلا برای ازدواج زود است.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۳۹۶ دیوان حافظ: صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

تعبیر غزل شماره ۳۹۶ حافظ در فال شما:

مادیات و مال دنیا به هیچکس وفا نکرده و برای کسی باقی نخواهد ماند. در زندگی به مادیات دلبسته و مغرور نشوید زیرا سرانجام باید پا روی دلبستگی خود گذاشته و پول و ثروت را در دنیای فانی رها کنید و به دیار باقی بشتابید.

سعی کنید دست به خیر داشته و در انجام کارهای خوب و شایسته از دیگران پیشی بگیرید، به عبادت پروردگار مشغول باشید و نیت دل را خالص کنید که خداوند همیشه یار و یاور شما خواهد بود.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۴۷۳ دیوان حافظ: وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی

تعبیر غزل شماره ۴۷۳ حافظ در فال شما:

از هدر دادن لحظات عمر برحذر باشید و ارزش روزهای زندگی را بدانید که دیگر برگشتی در کار نخواهد بود. راز دل را به افراد نامحرم نگویید که موجب حسادت آن ها شده و به دردسر می افتید.

در انجام کارها از عقل و درایت خود کمک گرفته و با آرامش و بدون عجله تصمیم بگیرید. از سهل انگاری دوری کنید که به پشیمانی و شکست منتهی خواهد شد.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۴۲۱ دیوان حافظ: در سرای مغان رفته بود و آب زده

تعبیر غزل شماره ۴۲۱ حافظ در فال شما:

اگر از لحظه های زندگی به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را غنیمت شمارید بخت و اقبال به شما روی آورده و خوشبخت خواهید شد. به شرط آن که سهل انگاری نورزید.

در تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید و با درایت و اندیشه جلو بروید، مشورت با بزرگان و افراد خردمند خوب است، اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۱۲۱ دیوان حافظ: هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد

تعبیر غزل شماره ۱۲۱ حافظ در فال شما:

کبر و غرور را کنار بگذارید و چشم حقارت به دیگران ندوزید تا زندگی سرشار از آرامش را تجربه کرده و تنی سالم داشته باشید. قدر همسرتان را بدانید که در دنیا نظیر ندارد! او را از عشق و مهر خود سیراب کنید.

زندگی پستی و بلندی دارد، سختی و آسایش همیشه همسایه هم هستند، در برابر مشکلات صبر پیشه کنید. دور اندیش بوده و در کارهای خود عقل و منطق را فراموش نکنید.

به دیگران مهر بورزید تا در لحظات سخت و مشکلات زندگی غمخوار داشته باشید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۴۷ دیوان حافظ: به کوی میکده هر سالکی که ره دانست

تعبیر غزل شماره ۴۷ حافظ در فال شما:

اگر به یاد خدا باشید و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مقصود دریغ نکنید، در زندگی طعم موفقیت را چشیده و به مراد دلتان می رسید.

به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید، هر شکست تجربه ای به همراه دارد و مقدمه پیروزهای آتی در زندگی می باشد. پل های پشت سر را خراب نکنید.

با بزرگان مشورت کرده و از تجربه های آن ها استفاده کنید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۴۱۳ دیوان حافظ: خط عذار یار که بگرفت ماه از او

تعبیر غزل شماره ۴۱۳ حافظ در فال شما:

اگر دچار شک و تردید هستید یا دچار مشکل شده اید از دوستان مورد اعتماد برای باز کردن گره ها کمک بگیرید، حتی اگر احتمال می دهید با درخواست شما موافقت نکنند.

انسان با مرام و خوبی هستید و خصلت های نیکو باعث شده میان مردم معتبر باشید. شیطان در کمین است، از شر وسوسه هایش به خداوند پناه ببرید و از یاد معبود غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۱۳۵ دیوان حافظ: چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۵ حافظ در فال شما:

از فرصت هایی که دارید خوب استفاده کنید و روزهای عمر را به بطالت نگذرانید که این ایام هرگز برنمی گردد. تنبلی را کنار گذاشته و عهدی که با پروردگار بسته اید به یاد آورید.

جهان بی عشق پوچ و تکراریست، دلتان را با عشق صفا دهید. از همه تلاش خود برای انجام کارهای مهم استفاده کنید تا به مقصود رسیده و طعم موفقیت را بچشید. ایمان به خدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

فال حافظ امروز ۱۶ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۲۷۷ دیوان حافظ: فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

تعبیر غزل شماره ۲۷۷ حافظ در فال شما:

شک نکنید که دنیا به همین صورت باقی نخواهد ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد. آینده نگر و دوراندیش باشید و از عجله کردن در کارها پرهیز کنید. با سختی های زندگی مبارزه کرده و درباره آینده افکار مثبت داشته باشید.

یاس و ناامیدی را از دل بیرون کنید، حرف و عمل در کنار هم باعث موفقیت می شود، به قول های خود عمل کرده و سر عهد و پیمان خود باشید. مراقب باشید که به بیراهه نروید. مسافرتان به سلامت بازخواهد گشت.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید