۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۱۹ آبان

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱:۰۱
کد خبر: 680258
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۱۹ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

محرومیت – زنی مصمم

– بانویی تیز و زیرک

– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است

– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح:

مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.

بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش:

بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

اضطراب – وجدان آگاه

– کشمکشهای درونی

– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

– ترس و نگرانی

توضیح:

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش:

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

تسلیم و رضا – ایثار

– تحمل مشکلات

– ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد

– نگرش اشتباه

– برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

توضیح:

پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

عبارت شفابخش:

آنچه را باید بدانم هم اکنون به روشنی در می یابم. از اراده ی متعالی پیروی می کنم و آن را می پذیرم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

پدرانه – علاقه به امور معنوی

– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت

– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد

– مهارت در قانون و تجارت

توضیح:

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش:

من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

پایان یک ارتباط

– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها

– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

توضیح:

این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.

البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

عبارت شفابخش:

من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

فائق شدن بر موانع

– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)

– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح:

نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش:

من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

محدودیت – ترس – تنگنا

– محدودیت های ناشی از ترس

– اسارت ناشی از بی تصمیمی

– بیماری موقت

– افسوس خوردن برای یک اشتباه

توضیح:

ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

عبارت شفابخش:

عشق بیکران مرا از هرگونه تاریکی و تنگنا می رهاند.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

رهایی از کهنه ها

– تحول و خرابی که به دنبالش نوسازی دارد

– برای شرایط کنونی به فکر تحول باشید

– نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است)

– باید نظریاتتان را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد.

– شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی.

توضیح:

برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.

انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون به هر گونه رهایی آری می گویم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

چراغ راه – نیروی هدایتگر

– ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند

– برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید

– موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح:

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش:

من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

پشت سر گذاردن مشکلات

– پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی

– سفر به مکانی تازه

– رهایی از اضطراب و نگرانی

توضیح:

دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.

هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

عبارت شفابخش:

گلسرخ معرفت در قلب من شکوفا می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

بی تصمیمی

– بی تصمیمی و سکون

– یک دوره رکود و بی تکلیفی

– مات و مبهوت ماندن

– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح:

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

عبارت شفابخش:

آرامشی عمیق قلب مرا پر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

یک موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش:

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید