۰ نفر

با این ترفندها شوهرتان را در اوج عصبانیت آرام کنید

۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲:۱۹
کد خبر: 668744
با این ترفندها شوهرتان را در اوج عصبانیت آرام کنید

اگر همسری خشمگین دارید و نمی دانید زمان عصبانیت وی چطور با او برخورد کنید در ادامه همراه شوید زیرا به موضوع آرام کردن همسر عصبانی پرداخته ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در زندگی همه زوجین اختلاف رخ می دهد اما نحوه مواجهه با مشکلات بسیار مهم است در این میان عده ای از افراد به شدت عصبانی میشوند اگر همسر شما نیز جز این دسته از افراد خشمگین است برای آرام کردن او لازم است نکاتی را بیاموزید.از بیان جملاتی که ممکن است به خشم او بیشتر دامن بزند خوداری کنید. سکوتی رابرقرار کنید، وضع آرامی را به خود بگیرید و با صدائی آرام صحبت کنید.

۱٫هنگامی که خشم خود را بر ملا می‌سازد به حرف هایش گوش کنید و بگذارید هر چه می‌خواهد به زبان بیاورد.

۲٫با ارائه رفتاری مشابه وضعیت او را همچون آینه منعکس کنید. به این معنی که اگر نشسته شما هم بنشینید .اگر او ایستاده شما هم بایستید.


در این زمینه بخوانید؛

چگونه خیانت را جبران کنیم؟ / آیا می توان به کسی که خیانت کرده اعتماد کرد؟

این نشانه ها، یعنی از شما سواستفاده عاطفی می شود

واقعا زنان از مردان احساساتی ترند؟ / واقعیت یا کلیشه؟


 

زناشویی

۳٫پس از آن که او هم عقده‌اش را خالی کرد به او اجازه دهید که این برخورد را تمام کند.

۴٫فکر خود را به او تلقین و به او اعتراف کنید که حق دارد عصبانی باشد.

۵٫وضعیت او را تائید کنید و تائید خودتان را از او به عنوان اینکه رفتارش را درک کرده‌اید به او ثابت کنید.

۶٫از بیان جملاتی که ممکن است به خشم او بیشتر دامن بزند خوداری کنید.

۷٫سکوتی رابرقرار کنید، وضع آرامی را به خود بگیرید و با صدائی آرام صحبت کنید به وی کمک کرده تا مشکل را برطرف کند تا به این ترتیب آن وضعیت مجددا رخ ندهد.

۸٫از او بخواهید که مشکلات پیچیده‌تر را به صورت مکتوب بازگو کند و شما نیز وقتی را به منظور حل مشکل او درنظر بگیرید.

درباره آرام کردن همسر عصبانی بیشتر بدانید

روش مه آلود

این روش به شما کمک می‌کند تا ایرادگیری‌های بی سبب را دفع کنید، زیرا ایرادگیری سبب می‌شود عصبانیت همسرتان اوج گرفته و اوضاع بد‌تر شود، به جای جدل کردن با همسرتان در مورد مسئله پیش آمده تلاش کنید وی را از فضای عصبانیتش منحرف نموده و وارد جاده مه آلود کنید.

به طور مثال هنگامی که او بخاطر خودپسندی شما عصبانی است به وی بگویید «موافقم بعضی اوقات در مورد تبعات کار‌ها فکر نمی‌کنم، ولی در این راه تلاش خودم را بیشتر می‌کنم» یا چنانچه وی بخاطر تأخیرتان عصبانی است به جای دلیل آوردن تنها به او بگویید «می‌دانم تاخیر داشته ام تلاش می‌کنم همین امروز این مسأله را طور دیگری جبران کنم.»

خوابیدن در محیطی آرام را به وی پیشنهاد دهید

روابط زناشویی

گاهی اوقات خواب ناکافی سبب می‌شود شخص تمرکزش کم شده و نتواند درست تصمیم بگیرد و حلقه معیوبی (استرس بیشتر می‌شود و استرس بیشتر مشکلات را بیشتر می‌کند و مشکل بیشتر هم باز استرس را بیشتر می‌کند) شکل می‌گیرد که وضعیت را وخیمتر می‌سازد؛ بنابراین یک توصیه مناسب به همسرتان، به ویژه چنانچه می‌بینید اخیرا خوابش کم شده، این است که به اندازه کافی برای خوابیدن وقت بگذارد.