۰ نفر

ثبت نام دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 648624
ثبت نام دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

در دنیای رقابتی تجارت تحت تاثیر گستردگی صنایع و خدمات در سطح بین الملل و عدم امکان پاسخگویی به نیازهای سازمانی دوره­های مدیریتی تحت عنوان MBA و DBA طراحی شده اند.

اهمیت شرکت در دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

در دنیای رقابتی تجارت تحت تاثیر گستردگی صنایع و خدمات در سطح بین الملل و عدم امکان پاسخگویی به نیازهای سازمانی دوره­های مدیریتی تحت عنوان MBA و DBA طراحی شده اند.

اصلی ترین مخاطبین دوره مدیریت ارشد کسب و کار، مدیران ارشد و میانی سازمان­ها هستند که با ورود به فضای اجرایی نیاز به راهبردهای مدیریت را درک کرده اند. درواقع یکی از اساسی ترین علل اهمیت شرکت در دوره MBA به افزایش دانش مدیریتی اختصاص دارد.

دوره MBA به موجب برخورداری از ویژگی­هایی نظیر انعطاف پذیری و فراهم آوری فرصت­های شغلی برتر حائز اهمیت است.

در دوره مدیریت ارشد کسب و کار دانش پژوه با حوزه­های اصلی یک سازمان اعم از فناوری و سیستم های اطلاعاتی، امور مالی، اقتصاد، آمار و منابع انسانی آشنا می گردد.

همچنین در طول دوره MBA علم روز مدیریت برای توسعه و ارتقا کسب و کار برای مدیران ارشد ارائه می گردد.

دانش آموختگان می توانند با شرکت در دوره مدیریت کسب و کار با راهبردهای کاربردی عرصه مدیریت آشنا شوند و توانایی ارزیابی و بررسی استراتژی­ها را کسب کنند.

معرفی دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

حروف اختصاری MBA نشان از دوره مدیریت ارشد کسب و کار دارد. این دوره با هدف درک بهتر فعالیت­های عمومی مدیریت کسب و کار تدوین شده است.

اکثر متقاضیان شرکت در دوره MBA سابقه فعالیت در حوزه مدیریت دارند. لذا مباحث آموزشی این دوره ویژه دانش پژوهانی طراحی شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند.

موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد در کلاس MBA  به مبحث­های مهم مدیریتی اعم از مدیریت روابط عمومی، منابع انسانی، حسابداری و بازاریابی تاکید ویژه ای دارد.

دوره ی حرفه ای MBA در موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد با حضور اساتید و بزرگان شاخص مدیریت و روان شناسی برگزار می گردد. علاوه بر این، صاحبان کسب و کارهای موفق تجربه­های خویش را در اختیار دانش پژوهان قرار می دهد.

این موسسه با در نظر گرفتن شرایط کاری متقاضیان دوره MBA را به صورت تلفیقی حضوری و آنلاین شکل می دهد.

شایان ذکر است که پشتیبانی 24 ساعته تخصصی به عنوان یک مزیت رقابتی دوره MBA در موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد شناخته شده است.

دوره MBA متشکل از 30 گرایش مختلف است. از مهم ترین گرایش­های این دوره می توان به مدیریت منابع انسانی، مدیریت تولید، مدیریت فروش و بازاریابی و مدیریت مالی اشاره کرد.

بدین ترتیب در دوره های MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد امکان تحصیل در گرایش­های استراتژی و بازاریابی وجود دارد.

اخذ گواهینامه رسمی MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

مدت زمان برگزاری دوره آموزشی MBA یک سال برآورد شده است که مجموع ساعت­های آموزشی آن شامل 300 الی 350 ساعت می شود.

در پایان دوره آزمون سنجش عملکرد دانش‌پژوهان برگزار می گردد و به دانش آموختگان کارآزموده و مجرب با نمره قبولی (حداقل 70) یگ گواهینامه رسمی ارائه می شود.

گواهینامه رسمی MBA مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری واقع است و قابلیت استعلام آنلاین دارد. این گواهی نامه تحت عنوان یک مدرک تحصیلی عمومی به فارغ التحصیلان کمک می کند تا به صورت فعال درکسب و کار خود مشغول فعالیت شوند یا یک کسب و کار جدید را راه اندازی نمایند.

دانشجویان دوره MBA می توانند پس از دریافت مدرک رسمی با هدف ارتقا دانش مدیریت در دوره DBA حضور به عمل برسانند.

ثبت نام در دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اگر جزء معدود افرادی هستید که در سازمان­های کوچک و بزرگ نیاز به ارتقا توان علمی، تجربی و کسب آمادگی ضروری برای کسب مشاغل تخصصی را احساس می کنید، می توانید در دوره MBA شرکت کنید.

همچنین دوره مدیریتی MBA برای کارشناسان ارشد، مدیران میانی، مدیران ارشد، کارشناس­های فعال در حوزه مدیریت کسب و کار و فارغ التحصیلان رشته­های مرتبط یک گزینه ایده آل است.

جالب است بدانید که موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد دوره MBA را در دو گرایش استراتژی و بازاریابی برگزار می کند.

هزینه دوره MBA گرایش استراتژی و بازاریابی به صورت حضوری 18/000/000 تومان و نیمه حضوری آن معادل 14/500/000 تومان می باشد.

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره وضعیت ثبت نام در دوره MBA و گرایش­های مختلف می توانید به وب سایت رسمی https://haftad.org مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۴۰۰۰ ۳۵ ۲۲ – ۰۲۱ در ارتباط باشید.

شرکت کنندگان قادر هستند در صورت نیاز با تیم پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته و به شکل حضوری یا از طریق سیستم تیکتینگ و پیام رسان در ارتباط باشند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است