۰ نفر

دانلود سریال‌های جدید ایرانی در سایت نما تی وی

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبر: 495029
دانلود سریال‌های جدید ایرانی در سایت نما تی وی

با توجه به همه گیر شدن اینترنت سایت­های زیادی برای دانلود فیلم و سریال مورد توجه قرار گرفته شده اند. سایت نما تی وی آرشیو کاملی از فیلم و سریال­های جدید و قدیمی را دارد. دسترسی به این مجموعه آسان است و انواع ژانرها در آن قرار دارد.

 امروزه تماشا و دانلود فیلم و سریال به یکی از مهم ترین تفریحات خانواده ها تبدیل شده است. این تفریح که در واقع یکی از ارزان ترین و جذاب ترین تفریحات موجود است، توسط بسیاری از سایت ها به راحتی قابل دستیابی است. همچنین با وجود شیوع بیماری کرونا بیشتر اموری که در بیرون از خانه انجام می‌شد، امروزه داخل خانه انجام می‌شود و به همین دلیل افراد خانواده ساعات بیشتری را در کنار یکدیگر در خانه قرار دارند. بر اساس آمار رسمی، امسال شبکه‌های نمایش خانگی و سایت­های دانلود فیلم و دانلود سریال با درصد بسیار زیادی از بیننده مواجه شدند که نسبت به همه سال ها با رشد بیشتری همراه بوده است.

ن

هر فیلم یک اثر هنری و دارای بار معنی و عاطفی متفاوتی است که بنا به سلیقه شما می تواند برای تماشا انتخاب شود. با مشاهده هر فیلم شما با دغدغه و طرز تفکر و نگرش فیلمساز آن آشنا می شوید و درکتان را نسبت به جامعه و محیط و موضوع بیشتر می کنید. ما در دوره ای به سر می بریم که مشکلات و دغدغه های فکری  بخش بزرگی از مغز ما را درگیر کرده است. بنابراین می توانیم با انتخاب یک فیلم مناسب حداقل چند دقیقه‌ای را سرگرم شویم. تماشای فیلم و سریال یکی از سرگرم کننده ترین و بی خطر ترین تفریحات هر جامعه محسوب می شود. در واقع دانلود سریال ایرانی یکی از بهترین انتخاب های این روزهای هر ایرانی است تا هم از شرایط مردم کشورش آگاه شود و هم اوقات کوتاهی را بدون فکر کردن به مشکلات خود بگذراند.

در این مقاله، علاوه بر معرفی سریال های جدید ایرانی، سایت نما تی وی به عنوان یک سایت مجاز برای دانلود فیلم و سریال به شما معرفی می­شود. اگر به فیلم و سریال علاقه مندید با این مقاله همراه شوید.

معرفی و دانلود سریال های جدید ایرانی

سریال قورباغه: این سریال به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸، در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد و در ایران و تایلند فیلمبرداری شده است. قورباغه چهارمین همکاری هومن سیدی و نوید محمدزاده بعد از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده محسوب می شود و نخستین تجربه نوید محمدزاده برای ایفای نقش در یک سریال می‌باشد. داستان سریال قورباغه را هومن سیدی در ۱۶ قسمت نوشته است. از بازیگران اصلی این سریال میتوان به نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان و هومن سیدی اشاره کرد. برای دانلود سریال قورباغه میتوانید هر هفته دوشنبه به سایت نما تی وی مراجعه کنید.

نن

سریال آقازاده: این سریال در ژانر درام، عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید. در این سریال بازیگرانی مانند امیر آقایی، نیکی کریمی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، امین تارخ، مهدی سلطانی، جمشید هاشم پور، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد و... به ایفای نقش پرداختند. پخش سریال آقازاده که از پرطرفدارترین سریال های سال 99 بود، با 28 قسمت تقریبا به اتمام رسیده است.

برنامه همرفیق: برنامه تاک شو همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه جذاب، هنرمندان محبوب و چهره‌های سرشناسی به عنوان مهمان در فضایى متفاوت حضور خواهند داشت. پخش سریالی برنامه همرفیق از ۲۰ آبان ۱۳۹۹ با حضور نوید محمدزاده به عنوان اولین مهمان شروع شد و تا کنون چند قسمت از این برنامه جذاب پخش شد.

سریال ملکه گدایان: یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی، تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است. این مجموعه که دومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از سریال مانکن، در شبکه نمایش خانگی می‌باشد، محصول نبراس پیکچرز است و ایرج محمدی نیز در مقام مشاور حضور دارد. همچنین سکانس‌‌های آغازین سریال ملکه گدایان در شهر استانبول کشور ترکیه تصویربرداری شد. پخش سریال ملکه گدایان از زمستان ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود و شما میتوانید برای دانلود سریال ملکه گدایان به سایت نما تی وی مراجعه کنید. از بازیگران اصلی این سریال میتوان به باران کوثری، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی و الهام کردا اشاره کرد.

ننن

سریال شب های مافیا: یک برنامه مسابقه ای یا رئالیتی‌‌شو جدید نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابوطالب محصول سال ۱۳۹۹ است. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر ۱۲ نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود.

 دانلود رایگان سریال های ایرانی یا دانلود قانونی؟

 متاسفانه در سال‌های گذشته دانلود رایگان و غیر قانونی فیلم و سریال به یک امر عادی تبدیل شده بود، اما در این سال های اخیر مشکلات دانلود غیر قانونی تا حدودی حل شده است. با وجود رشد جامعه اما هنوز هم افرادی پیدا میشوند که به دانلود غیرقانونی آثار گرایش بیشتری داشته باشند، یا هزینه اشتراک دانلود فیلم را نپردازند و قوانین کپی رایت را دور بزنند. اما باید بدانید که یک کارگردان و تیم تهیه یک اثر سینمایی با هزینه بسیار زیادی یک اثر را می­سازد و سختی های فراوانی می­کشد. دانلود کردن آثار این کارگردانان کار جالبی نیست و میتوان اینکار را با سرقت برابر دانست. در سال های اخیر سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال تحت حمایت دولت فیلم ها را با هزینه اشتراک بسیار کم در اختیار شما قرار می دهد و با این کار حقوق فیلمسازان نیز رعایت می شود.

یکی از این سایت ها نما تی وی است، که با اجازه صاحب اثر، دانلود فیلم ها را به صورت قانونی برای شما میسر می کند. راهکاری که این سایت برای تماشاگران در نظر گرفته است، آپلود کردن سریال­ها به صورت کامل کمی پس از پخش شدن آنها است. همچنین اخیرا در سایت نما تی وی سریال های ایرانی که مدتی از انتشار کامل آن ها میگذرد، به صورت دانلود رایگان منتشر میشود. اینکار با اجازه صاحبان اثر  بوده و کاملا قانونی است. برای مثال هم اکنون میتوانید از این سایت، سریال مانکن و سریال عاشقانه را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید!

 معرفی سایت نما تی وی برای دانلود فیلم و سریال

 با مراجعه به سایت نما تی وی به آرشیو کاملی از فیلم و سریال و انیمیشن دست پیدا می کنید. برای دسترسی به این سایت تنها باید آدرس بسیار کوتاه nama.tv را در مرورگر خود وارد کنید. این سایت دانلود فیلم و سریال را برای مخاطبین آسان کرده است. چنانچه تمایل به تماشا و دانلود هرگونه اثر تصویری را دارید، می­توانید با مراجعه به سایت نما تی وی ساعات خوشی را برای خود و خانواده­تان رقم بزنید و از سرعت بالا و تنوع زیاد این مجموعه لذت ببرید.