۰ نفر

رفع محدودیت زمانی فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف پایتخت

۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
کد خبر: 443044
رفع محدودیت زمانی فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف پایتخت

نادری از رفع کامل محدودیت زمانی فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف تهران خبر داد و گفت: کلیه متصدیان این صنوف می‌توانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی به صورت روال عادی به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ «نادر مرادی» در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح روز گذشته با اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مصوب شد تا محدودیت زمانی فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف، رفع و متصدیان این صنوف از روز دهم خرداد ماه فعالیت خود را به صورت عادی و به روال قبل از بیماری کرونا آغاز کنند.

وی افزود: پیش از این و پیرو مصوبه قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا ساعت فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف از ابتدای اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۸:۰۰ بوده و متصدیان واحدهای صنفی این مراکز می‌بایست پس از ساعت ۱۸:۰۰ واحد صنفی خود تعطیل می‌کردند که با ابلاغ مصوبه جدید این ستاد، ساعت فعالیت صنوف مذکور به روال عادی برگشت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران، پاساژها و بازارهای مسقف می‌بایست همچنان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و پس از دریافت کد مجوز بهداشت آن را در واحد صنفی شأن نصب کنند، چرا که در غیر این صورت فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیر مجاز خواهد بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا با همکاری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم عزیز، امکان فعالیت سایر اصناف پر خطر نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تهران نیز در مراحل بعد مهیا شود.