۰ نفر

جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸برای دانشگاه فرهنگیان

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۱۲
کد خبر: 438553
جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸برای دانشگاه فرهنگیان

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام زمان و محل انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از معرفی‌شدگان بومی برخی استان‌ها در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین‌آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام زمان و محل انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از معرفی‌شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۸ که در ردیف معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت قرار گرفته‌اند، درصورتی که برای انجام مراحل مختلف مصاحبه، معاینه مراجعه کرده و به عنوان پذیرفته‌شده نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی تکمیل ظرفیت اعلام قبولی شوند، مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست در رشته قبولی جدید (تکمیل ظرفیت) ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند. بنابراین، امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی قبلی میسر نیست.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان بومی استان‌های مذکور که در ردیف معرفی‌­شدگان قرار گرفته‌­اند، چنانچه در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کنند و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته­‌های مربوطه قرار بگیرند، در صورت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته­‌های تحصیلی دوره روزانه نیستند.

زرین‌آمیزی گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مربوط پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و گزینش علمی نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به گفته وی، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت­‌های عمومی معرفی شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان در رشته‌­های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در دو بخش مجزا خواهد بود که برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی‌شدگان می‌توانند به اطلاعیه کامل مندرج در سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.