۰ نفر

نوبخت: تلاش‌های وزارت بهداشت در مهار کرونا موج امید ایجاد کرد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱
کد خبر: 438206
نوبخت: تلاش‌های وزارت بهداشت در مهار کرونا موج امید ایجاد کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه طی نامه ای از تلاش های دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در «مهار غول سرکش کرونا» قدردانی کرد و نوشت: اقدامات وزارت بهداشت موجی از امید به زندگی و خودباوری ایجاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، نوبخت در این نامه که امروز (۲۱ اردیبهشت) برای سعید نمکی ارسال شده است، نوشت: تلاشهای شبانه روزی آن برادر گرانقدر و تیم محترم همکار در مهار غول سرکش کرونا غولی که پشت غولهای بزرگ عالم را به زمین زد ضمن نجات جان میلیونها نفر از آحاد ملت ایران موجی از امید به زندگی و خودباوری در مردم و مسئولان نظام ایجاد نمود، به نحوی که تقدیر چند باره رهبر فرزانه انقلاب از خدمات و دستاوردهای وزارت بهداشت و تیمهای پزشکی ایران را به همراه داشته است. با ارزوی شادی ارواح طیبه والدین گرانقدر و سلامتی و عزت و توفیق روز افزون جناب عالی و تبریک به همگان.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ۲۷ فروردین در نامه‌ای خطاب به علی نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نوشت: مساعدت‌های برادرانه و مشفقانه حضرت عالی و همکاران ارجمند در شرایط ناهموار کنونی و در مقاطع شکننده اقتصادی این مجموعه موجب دلگرمی و سپاس همگان بوده و است.

سعید نمکی در این نامه افزود: روزهای سخت اقتصاد کشور در شرایطی که جناب عالی در آن مجموعه تحمل می‌کنید بر همه آشکار و بر اینجانب که مدت طولانی توفیق خدمتگزاری در کنارتان را داشتم کاملا واضح و تمام تلاش بنده و همکارانم همراهی در این ایام نفس‌گیر ناشی از تحریم‌های ظالمانه در کاهش فشارهاست.

نمکی تصریح کرد: موج سنگین کرونا نیز در نظام سلامت بار تازه‌ای در اوج کاستی‌ها تحمیل کرد که علاوه بر هزینه‌های فراوان موجب کاهش درآمدهای اختصاصی مراکز درمانی دولت نیز شد مع الوصف مساعدت‌های برادرانه و مشفقانه حضرت عالی و همکاران ارجمند در شرایط ناهموار کنونی و در مقاطع شکننده اقتصادی این مجموعه موجب دلگرمی و سپاس همگان بوده و هست.

وی خاطر نشان کرد: بی‌تردید پس از لطف بیکران الهی حمایت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری و پشتیبانی مستمر جناب عالی از مجموعه نظام سلامت از ابزار کارساز توفیق همکاران ما در مبارزه با بیماری کرونا ضمن قدردانی از این همراهی، توفیق و عزت روز افزون را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.