۰ نفر

جزئیاتی از سقوط هواپیمای ناجا

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۲۱
کد خبر: 433624
جزئیاتی از سقوط هواپیمای ناجا

سخنگوی نیروی انتظامی از سقوط یک فروند هواپیمای ناجا در منطقه سلمانشهر خبر داد و گفت: در این سانحه، متأسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکار در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار احمد نوریان با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای "سسنا"در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان اظهار داشت: در این سانحه متأسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکار در هواناجا به لقاء الله پیوستند.
وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه سلمانشهر در استان مازندران اتفاق افتاد، گفت: بلافاصله در ساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای بررسی علت دقیق سانحه، به محل اعزام شد که اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دلیرمردان ناجا همواره تا پای جان برای خدمت به هموطنان خود و حفظ امنیت شهرها و مناطق مرزی کشور، جان برکف آماده فداکاری و ایثار هستند.
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی تاکنون حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت مردم کرده است؛ لازم می دانم به خانواده شهدا به ویژه این دو همکار عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات آنها را از خداوند خواستارم.