۰ نفر

قدردانی ویژه وزیر آموزش و پرورش از یک معلم بیمار

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۴۰
کد خبر: 433033
قدردانی ویژه وزیر آموزش و پرورش از یک معلم بیمار

وزیر آموزش و پرورش طی تماس تلفنی از تعهد و زحمات دبیر زبان منطقه ۴شهر تهران قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شد که خانم معلمی در بیمارستان در حال تهیه فیلم برای آموزش به دانش‌آموزانش بود.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش طی تماس تلفنی با خانم جعفری دبیر زبان انگلیسی منطقه ۴ شهر تهران، از تلاش و زحمات وی قدردانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این تماس تلفنی با بیان اینکه تصویری از شما در فضای مجازی منتشر شد، گفت: این تصویر فوق‌العاده افتخارآمیز بود که یک دبیر متعهد و مسؤول تا این حد دلسوزی نسبت به دانش‌آموزانش دارد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه به شما تبریک می‌گویم، گفت: معلمان به عنوان قشر فرهیخته همیشه در کنار مردم بودند و در سختی‌ها و شادی‌ها در کنار مردم هستند و کمک می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ا‌ظهار کرد: معلمان نشان دادند در حالی که مدرسه تعطیل شده است اما آموزش را استمرار دادند و در دوران شیوع کرونا از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمدند.

حاجی‌میرزایی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از همه معلمانی که کوشش و تلاشش‌شان تأثیرگذار بوده از شما تشکر و قدردانی می‌‌کنم.

وی در پایان برای خانم آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

در این تماس، خانم جعفری اظهار کرد: مسؤولیت معلم در قبال دانش‌آموزان و نسل جوان، زمان و مکان  نمی‌شناسد و باید در بدترین شرایط آموزش و پرورش با استفاده از همه ابزارها و امکانات آموزش و پرورش نسل جوان ادامه داشته باشد و من هم از این قضیه مستثنی نبودم و افتخار می‌کنم در موقعیتی قرار گرفتم که کاری در جهت آموزش به نسل آینده  انجام بدهم.

وی افزود:  قطعا همه همکاران من نیز اگر خدای نکرده در این شرایط قرار می‌گرفتند این کار را انجام می‌دادند چرا که فداکاری  معلمان برکسی پوشیده نیست.