۰ نفر

سامانه تلفنی ویژه بازنشستگان کشوری مبتلا به کرونا

۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
کد خبر: 422992
سامانه تلفنی ویژه بازنشستگان کشوری مبتلا به کرونا

صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای تلفنی کرده است تا بتواند امر شناسایی و برنامه‌ریزی اقدامات بعدی برای بازنشستگان کشوری مبتلا به کرونا را انجام دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، صندوق بازنشستگی کشوری پیامک‌هایی برای بازنشستگان ارسال کرده و از آنها خواسته است که در صورت ابتلا به کرونا صندوق بازنشستگی را از طریق تماس با شماره ۹۱۳۲۴۶۴۵ (۰۲۱) برای پیگیری درمان مطلع کنند.

در متن این پیامک‌ها آمده است که «بازنشسته گرامی، با آرزوی سلامتی، لطفا درصورت ابتلای قطعی به بیماری کرونا، از طریق شماره ۹۱۳۲۴۶۴۵-۰۲۱ ما را مطلع فرمایید تا در مسیر بهبودی کامل در کنارتان باشیم.»

«به اطلاع می‌رساند مراکز درمانی معرفی شده توسط ستاد مقابله با کرونا، کلیه خدمات مربوط به بیماران کرونا را به صورت رایگان انجام می‌دهند. برای اطلاع از مرکز درمانی نزدیک به شما به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کنید.»

 بر اساس این گزارش، بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگانی که به طور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، می‌توانند ضمن تماس با شماره ۹۱۳۲۴۶۴۵ (۰۲۱) شامل ۲۰ خط، و اعلام بیماری خود، این صندوق را برای برنامه‌ریزی اقدامات بعدی به منظور کاستن از دامنه مشکلات ناشی از ابتلا به بیماری کرونا یاری دهند. 

پس از تماس بازنشستگان کشوری با تلفن یاد شده و اعلام بیماری و مشکلات مرتبط با کرونا به کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری، مشخصات، تلفن و نشانی آن‌ها ثبت شده و برای برنامه‌ریزی‌های آتی به منظور کاهش آثار و تبعات بیماری کرونا در بازنشستگان تحت پوشش استفاده خواهد شد. 

این اقدامات شامل ارائه خدمات درمانی نیست. صندوق بازنشستگی کشوری از این پس برای اطلاع رسانی‌های مورد نیاز در خصوص بیماری کرونا پیامک‌هایی با سرشناسه SABA برای بازنشستگان تحت پوشش خود ارسال خواهد کرد.